امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۲:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تولید ۸ کلیپ خاطره گویی در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

به همت دفترفرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ۸کلیپ خاطره گویی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تولید ومنتشرشد.

به گزارش راه ملت، مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در این باره گفت:این کلیپ هاباهدف تبیین نقش رزمندگان هم استانی دردوران دفاع مقدس ومعرفی دلیرمردی های آنان به نسل جوان امروزی تولید و منتشر شده است.
شهربانو پاک نژاد اظهار داشت: این کلیپ ها با روایتگری فتاح محمدی،سید مهدی راستین، برزو ویسی پور ویعقوب یوسفی از جانبازان ، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با موضوع های رمضان در اسارت، آزاد سازی خرمشهر وآزاد انجام شده اند.
پاک نژاد تصریح کرد:با توجه به شرایط امروزی جامعه و استقبال عموم از فضای مجازی چنین کلیپ هایی در فضای مجازی می تواند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.
وی افزود:گردآوری و چاپ خاطرات شهداء، رزمندگان ، ایثارگران و آزادگان،از مهمترین رسالت های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری می باشد و تاکنون موفق به تولیدآثار ارزشمندی در این زمینه شده است.
مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در پایان یادآور شد:این کلیپ ها از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری به آدرس @artyasuj.ir قابل مشاهده می باشند.

  

منتشر شده در :2020/06/09 - 04:06|شناسه خبر: 51153 627 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه