امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۱:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/بستری شدن ۲۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه ۳ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود:  تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۸۰ بیمار گزارش شده است.

وی از افزایش آمار قربانیان کووید ۱۹ در استان خبر داد و ابراز داشت: متاسفانه بیمار ۶۵ ساله مبتلا به کرونا، دارای بیماری زمینه ای فشار خون بود که در تاریخ ۲۲ خردادماه ۹۹ در بهبهان بستری و در تاریخ ۲۴ خردادماه فوت شد.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: با احتساب این مورد فوتی، شمار قربانیان به کرونای کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: علی‌رغم همه تذکرات و توصیه های ارائه شده متاسفانه دستورالعمل های بهداشتی مورد بی توجهی مردم قرار گرفت و به تبع آن طی دو هفته گذشته شاهد افزایش چشم گیر مبتلایان به کرونای استان بودیم و با توجه به این روند در روزهای آینده نیز سیر بیماری صعودی خواهد بود.

وی یادآور شد: نسبت به بیماری کرونا نباید بی تفاوت رفتار کرد زیرا بیماری جامعه هدف و نیز علائم بالینی مشخصی نداشته و همه افراد با هر سیستم ایمنی را دچار می کند.

دکتر یزدان پناه در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز جواب  ٢۶۵ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای قبل در حال افزایش  است.

منتشر شده در :2020/06/15 - 04:06|شناسه خبر: 51304 1514 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه