امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۳:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پاسخی به مدیر بهزیستی شهرستان کهگیلویه

اگر معقتد به اصل تفکیک قوا هستند چرا در هر مراسمی و از هر تریبونی مثل سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در هفته ی بهزیستی اقدام به گزارش عملکرد و تعریف و تمجید از نماینده سابق کهگیلویه بزرگ می‌کرد و برنامه های کاری ایشان را تشریح می نمود.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

 راه ملت: سید ضیاء الدین طبیب زاده

بنام خدا
در خصوص یادداشت اخیر جناب آقای افشانده مدیر محترم بهزیستی شهرستان کهگیلویه که در فضای مجازی منتشر نموده اند ضرورت ایجاب نمود مختصرأ چند موردی را خدمت ایشان و افکار عمومی ارائه نماییم تا ان شاء الله افکار عمومی مستقلا خود در مورد این مهم خود قضاوت کنند.

یک.جناب افشانده اگر قصد اعتراض به رفتار نماینده محترم داشتند می بایست طبق قوانین و عرف اداری بصورت نامه رسمی به اداره کل و فرمانداری شهرستان اعتراض خود را گزارش می نمود آنهم با سند و مدرک مستدل نه با کلی گویی و حرف های بی پایه و اساس و اگر با نامه ی رسمی اقدام گردید انتشار آن در فضای مجازی خلاف قوانین و مقررات اداری هست که این نشان می دهد نامبرده که عزلش بعلت ضعف عملکردی در دستور کار اداره کل هست، قصد دارد این موضوع را در افکار عمومی و فضای مجازی به نماینده محترم نسبت دهند تا از این طریق هم تشویق اذهان عمومی باشد هم مظلوم نمایی.
دو.اقای افشانده اگر معتقد هستند که مصلحت طرفین یعنی خود و نماینده، سازمان و جامعه هدف نیست دیگر در کنار نماینده خدمت رسانی کنند بهتر بود همانند مهرماه ۹۸ با سربرگ رسمی اداره تقاضای استعفا می نمود نه اینکه با نگارش مطلبی در فضای مجازی که در آن نه با یاد خدا شروع شده بود نه هم در شأن یک مدیر اداری بود مظلوم نمایی و تشویق اذهان عمومی نماید.
استعفا ایشان یا موافقت نمیشد و با قدرت ادامه کار میداد یا هم در راستای عزلش در آتی که قرار است انجام گیرد موافقت می شد.
پس مشخص هست عدم نگارش استعفا و نوشتن یادداشت در فضای مجازی چیزی بجزء فریب افکار عمومی نیست
سه.اگر افشانده اعتقادی به اصل تفکیک قوای مُنتسکیو را داشت اکنون نمی بایست در منصب مدیریت بهزیستی شهرستان باشد زیرا خودشان بهتر از هر کسی دیگری می‌داند با دخالت مستقیم نماینده وقت یعنی آقای هاشمی پور پس از ۶ ماه کش قوس فراوان و مشکلات اداری که داشتند و در حالی که حکم سرپرستی خانم نیکروز در حال پیگیری تبدیل به ریاست بود بر منصب بهزیستی شهرستان نشستند..
آن زمان تفکیک قوا مدنظر شان نبود اکنون اعتقاد به تفکیک قوا پیدا کردند.

اگر معقتد به اصل تفکیک قوا هستند چرا در هر مراسمی و از هر تریبونی مثل سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در هفته ی بهزیستی اقدام به گزارش عملکرد و تعریف و تمجید از نماینده سابق کهگیلویه بزرگ می‌کرد و برنامه های کاری ایشان را تشریح می نمود.
آیا تفکیک قوا فقط فصلی و موردی و برای سید محمد موحد است یا هم شامل عدل هاشمی پور هم میشد.
در پایان جناب مرادی مدیرکل محترم بهزیستی استان در خصوص نگارش نامه ی جناب افشانده و پیاده سازی برنامه ی خاص و از پیش طراحی شده آن می بایست تدبیری اساسی بکنند.

منتشر شده در :2020/06/18 - 07:06|شناسه خبر: 51367 941 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه