امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۴:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین جزئیات مبتلایان به کرونا کهگیلویه و بویراحمد در ۴ تیر ۹۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در چهارمین روز از تیرماه ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند‌.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۳۳مورد  گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه ۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب ۱۹۲ نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان های بویراحمد،  بهمئی و لنده  بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: تاکنون ۱۵ هزار و ٣٠٠ نمونه دریافت شده و ۱۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وی یادآور شد: کرونا بیماری ناشناخته است که در بدن هر فرد، اعمال و رفتار متفاوتی دارد اما نگرانی ما از بیمارانی است که بدون داشتن علائم اختصاصی این بیماری را به دیگران منتقل می‌کنند.
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم حضور در تجمعات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

منتشر شده در :2020/06/24 - 06:06|شناسه خبر: 51529 719 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه