امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۹:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد قرمز شد/ مردم ۱۰درصد کاهش مصرف دهند

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از قرمز شدن وضعیت مصرف برق در این استان خبر داد.

راه ملت: داود راهزادی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه هر سال پیک گرمای فصل تابستان هست و با توجه به افزایش دما و شروع فصل کشاورزی که پمپاژهای آب وارد مدار می شوند، پیش بینی شده که برق پایدار را به روش مدیریت مصرف کنترل کنیم.

وی اظهارکرد: در بخش کشاورزی و صنعتی طی تفاهم نامه هایی که داریم برق این بخش‌ها نیز کنترل می شوند.
مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخاطر اینکه فروپاشی شبکه نداشته باشیم و منجر به خاموشی‌های عمومی نشود ملکف و مجبور هستیم که در چند ساعت بار مصرف برق (از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ عصر) مصرف برق در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تجاری را کنترل و مدیریت کنیم.
راهزادی تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در مناطق سردسیری از کولرهای آبی استفاده کنند، در مناطق گرمسیری از وسایل خُنک کننده کم مصرف استفاده شود و همچنین بصورت همزمان از وسایل پرمصرف (ماشین لباس‌شویی، اتو و جاروبرقی) استفاده نکنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون مردم استان مازاد بر سقف مشخص شده از برق، مصرف می کنند، ادامه داد: وضعیت مصرف برق استان کهگیلویه و بویراحمد در حالت قرمز قرار گرفته است. در حال حاضر بالاتر از نرم کشوری مصرف برق در سطح استان داریم.
مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مصرف برق در این استان بیش از ۸ درصد افزایش داشته است و از سقفی پیکی که برای استان در نظر گرفته شده هم مصرف برق استان بالا رفته است.
راهزادی تاکید کرد: انتظار داریم هر مشترک خانگی و تجاری حداقل ۱۰ درصد از برق مصرفی خود را کاهش دهند تا هم برق پایداری داشته باشیم و هم از وضعیت قرمز خارج شویم.
وی اظهارکرد: بیشترین مصرف برق استان را از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ عصر که اوج گرماست داریم.
مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به پیش بینی گرمای بی سابقه هوا از سوی سازمان هواشناسی، این گرما در بالا رفتن مصرف برق تاثیر گذار است.
راهزادی بیان کرد: در صورتی که می خواهیم همه مردم استان از نعمت برق برخوردار باشند و با خاموشی با برنامه مواجه نشوند، کمک کنند تا ۱۵ شهریور از این وضعیت عبور کنیم.

منتشر شده در :2020/06/27 - 07:06|شناسه خبر: 51597 365 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه