امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۳:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونای استان به ۱۴ نفر خبر داد و گفت: ۳۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در هفتمین روز از تیرماه ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۰۰۳ مورد گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه ۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: امروز نیز جواب ۹۸ نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان بویراحمد بود. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: متاسفانه سیر صعودی کرونا در استان ادامه داشته و روزانه تعداد مبتلایان در حال افزایش است.  

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم توجهی به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فردی، سلامت جمعی را نیز به خطر انداخته است. 

توصیه مداوم ما به مردم عزیز، رعایت اصول بهداشتی ،عدم شرکت در تجمعات و استفاده مداوم از ماسک است.

دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: تقاضا داریم مردم ما را در کنترل این بیماری خطرناک  یاری نموده و هم پای حوزه بهداشت و درمان گام بردارند‌تا بتوانیم دوباره به شرایط عادی زندگی بازگردیم.

منتشر شده در :2020/06/27 - 09:06|شناسه خبر: 51604 859 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه