امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۱:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ورود کاروان خورشید و کرامت به استان کهگیلویه و بویراحمد؛

کاروان زیر سایه خورشید پناه دل‌های بی‌قرار مردم استان+تصاویر

به‌رسم هرساله در دهه کرامت خدام امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک در استان‌ها و کشورهای خارجی حضور پیدا می‌کنند، تا طعم شیرین زیارات را به کسانیکه فرصت زیارت حرم رضوی را ندارند، بچشاند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به‌رسم هرساله در دهه کرامت خدام امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک در استان‌ها و کشورهای خارجی حضور پیدا می‌کنند، تا طعم شیرین زیارات را به کسانیکه فرصت زیارت حرم رضوی را ندارند، بچشاند.

امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور و بسته شدن اماکن زیارتی و محدودیت آمد و رفت، دل‌های بی‌قرار فراوانی منتظر استشمام عطر حرم امام مهربانی‌ها امام رضا (ع) هستند.

عصر امروز کاروان زیر سایه خورشید به همراه خدام حرم امام رضا (ع) با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج و عطرآگین کردن مزار شهدا به بوی رضوی هفتمین برنامه جشن‌های مردمی میلاد امام رضا (ع) موسوم به “زیر سایه خورشید” را در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کردند.
پس از غبارروبی مزار شهدای شهر یاسوج خدام رضوی و هیئت همراه با حضور در منزل شهید کاظم عبدالمجیدی، ورزشکار شهید استان از خانواده شهید عبدالمجیدی و مدال‌آوران و ورزشکاران افتخارآفرین استان تجلیل و تقدیر کردند.

در این دیدار خدام رضوی با تقدیم هدایایی متبرک شده از حرم امام رضا (ع) از خانم‌ها طاهره آذر پیوند در رشته جودو، فهیمه ارزانی در رشته فوتسال و آقای عنایت وفا بین در رشته دو و میدانی و آبتین بالش در رشته اسکی تقدیر به عمل آوردند.

سپس با حضور در منزل یکی از سرداران و دلاوران حماسه پد خندق؛ شهید صفدر علی الگامه، یاد و خاطره شهدای قهرمان پد خندق را گرامی داشتند.

کاروان زیر سایه خورشید فردا و پس‌فردا میهمان شهرستان بویراحمد خواهد بود و پس‌ازآن به شهرستان‌های چرام، کهگیلویه و گچساران خواهند رفت و در روز ۱۴ تیر استان را ترک می‌کنند.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط کرونایی کشور اعضا و خدام کاروان زیر سایه خورشید قبل از حضور در استان تست‌های کرونا را پشت سرگذاشته اند و با تمهیدات انجام‌شده کلیه وسایل و لوازم کاروان هر شب ضدعفونی و استریل می شود. همچنین بوسیدن، دست دادن و لمس پرچم ممنوع است و باید مطابق ضوابط بهداشتی عمل شود.

در پایان خاطرنشان باید کرد کاروان زیر سایه خورشید در ۳۱ استان و بیش از ۲۷ کشور حضور پیدا خواهند کرد.

 

 

 

منتشر شده در :2020/06/28 - 01:06|شناسه خبر: 51611 450 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه