امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۶:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بهره مندی۱۰ هزار خانوار استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی در سال ۹۸

تاکنون، گازرسانی به بیش از یکصد و ۹۸ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان کهگیلویه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج،رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست مجمع سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید رجایی ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در سال ۹۸ ، ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک به جمع مشترکین گاز استان کهگیلویه و بویر احمد افزوده شده است.

وی افزود: گازرسانی به مناطق صعب‌العبور قلعه‌رئیسی، دیشموک و ۱۴۹ روستای اطراف و عبور از مناطق کوهستانی، رودخانه‌های دائمی و فصلی و بهره مندی ۱۰ هزار خانوار از نعمت گاز، از افتخارات شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد در سال ۹۸ بوده است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان این که ۴ هزار و ۳۲۶ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده، افزود: از این میزان، ۲۱ کیلومتر در بخش شهری و ۲۹۱ کیلومتر در بخش روستایی است که در سال ۹۸ اجرا شده است.

به گفته خادم، هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۰ درصد جمعیت روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به اهمیت جایگزینی سوخت‌های میان تقطیر با گاز طبیعی عنوان کرد: در سال ۹۸، کاهش یک میلیون و ۸۲۶ لیتر فرآورده نفتی با گازرسانی به یک مرکز درمانی،۲ مرکز ورزشی، ۲ مرکز اقامتی گردشی و ۲۸ مرکز تولیدی و صنعتی را شاهد بوده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصرف گاز در سال ۹۸ گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در استان کهگیلویه در سال گذشته بیش از ۶۱۰ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به سال ۹۷، ۱۰ درصد افزایش داشته است

منتشر شده در :2020/08/04 - 03:08|شناسه خبر: 52463 319 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه