امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۸:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

 ۱۵پروژه ورزشی در کهگیلویه آماده بهره‌برداری است

نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: ۱۵ پروژه ورزشی در هفته دولت و هفته تربیت بدنی در روستاهای شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اد اره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: ۱۵ پروژه ورزشی در هفته دولت و هفته تربیت بدنی در روستاهای شهرستان افتتاح می شود.

رضا نیکویی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی در رشته‌های گوناگون فعالیت دارند، اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکل بهداشتی و مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.
نیکویی زاده ،رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی در هفته دولت و تربیت بدنی خبر و افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها از محل استانی، نفت و ارزش افزوده تأمین شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه افزود: چمن مصنوعی روستاهای سرماهور، دشت آزادی و قلعه‌دختر ۸۰ تا ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارند
این مقام مسئول با بیان اینکه برای اجرای هر پروژه چمن مصنوعی ۵۰۰ مییلون تومان در نظر گرفته شد، اضافه کرد: در هفته دولت سه پروژه ورزشی در دشت آزادی و قلعه‌دختر و یک پروژه در کلایه افتتاح می‌شود.
نیکویی‌زاده تصریح کرد: پروژه‌های چمن لیرتلخک و ده ملک در سرماهور در هفته تربیت بدنی افتتاح و تحویل جامعه ورزش این روستاها خواهد شد.
منتشر شده در :2020/08/15 - 12:08|شناسه خبر: 52907 393 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه