امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۵:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با پیگیری امام جمعه دهدشت صورت گرفت؛

فراهم شدن زیرساخت‌های پخش مستقیم رقابت‌ها از سالن هندبال شهید باهنر

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خاییز دهدشت گفت: با پیگیری امام جمعه مشکل زیر ساخت پخش مستقیم رقابت‌های هندبال برطرف خواهد شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ مجید پارسایی با اشاره به میزبانی باشگاه فرازبام در لیگ برتر هندبال کشور اظهار داشت: پخش مستقیم این رقابت‌ها از شبکه‌های ملی و سیمای استانی با مشکلاتی مواجه بود. 

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خاییز دهدشت گفت: طی یک سال گذشته با دعوت مسوولان استانی و شهرستان و درخواست از آنها برای رفع این مشکل اما اقدام اثربخشی صورت نگرفت. 

وی اضافه کرد: هفته گذشته در بازدید امام جمعه دهدشت از سالن اختصاصی هندبال(شهید باهنر) با توجه به شناختی که از دغدغه‌ها و مطالبه‌گری حجت‌الاسلام وحدانی‌فر داشتیم مشکل مذکور را مطرح کردیم. 

پارسایی تصریح کرد: امام جمعه دهدشت بلافاصله پیگیر موضوع و در نشست مشترک با مدیران کل صدا و سیما،  ورزش و جوانان و مخابرات خواستار رسیدگی به آن شد. 

وی با بیان اینکه در این نشست تصمیم‌های کارسازی برای استقرار واحد پخش مستقیم در شهرستان اخذ شده است،  گفت:  با فراهم سازی زیرساخت‌های لازم نه تنها پخش مسابقات هندبال بلکه همه مناسبت‌های ملی و مذهبی از سیمای ملی و استان امکانپذیر خواهد شد. 

وی تلاش‌های مجدانه و دغدغه‌مندی امام جمعه را ستودنی خواند و افزود: یک سال برای رفع این مشکل از همه مسوولان درخواست داشتیم اما محقق نشد در حالی که کمتر از یک هفته با پیگیری حجت‌الاسلام وحدانی‌فر و همکاری مدیران کل دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به پایان این دغدغه امیدوار شدیم.

وی اضافه کرد: پیش از این پخش مستقیم رقابت‌های هندبال از صدا و سیما به وسیله واحد سیار و عوامل و دست اندرکاران زیادی انجام می‌شد که با تامین زیرساخت‌های لازم کار به سهولت و با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

 پارسایی گفت:  از زمان حضور امام جمعه شاهد مطالبه‌گری در حوزه‌های گوناگون و نتیجه بخش بودن پیگیری این مسوول هستیم.

 

منتشر شده در :2020/08/18 - 03:08|شناسه خبر: 53086 1134 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه