امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۰:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین وضعیت ستاره های کهگیلویه و بویراحمد در پایان فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال

استان کهگیلویه و بویراحمد با صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر فوتبال، در فصل بیستم این رقابتها می تواند صاحب سه نماینده باشد.

راه ملت: به گزارش راه ملت مهاجم مس رفسنجان در فصل گذشته لیگ دسته اول می گوید هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته است.

 

 

فرشید پاداش، درباره فصلی که گذشت و صعود با مس رفسنجان به لیگ برتر بیان کرد: من امسال با توجه به شناختی که از آقای محمد ربیعی داشتم به لیگ یک رفتم. شاید اوایل فکر می کردم تصمیمم برای رفتن از لیگ برتر اشتباه باشد اما واقعا چیزهای زیادی یاد گرفتم و خداراشکر جواب زحمات مان را با قهرمانی در لیگ دسته اول گرفتیم.

وی ادامه داد:این قهرمانی با همدلی مدیریت، کادرفنی و بازیکنان به دست آمد و باید این جام را به مردم رفسنجان تقدیم کنیم.

مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان درباره برنامه اش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: واقعا فصل سختی را پشت سر گذاشتم و به خاطر بیماری کرونا خیلی زمان برد تا به پایان برسد. آنقدر خسته شدم که دوست دارم چند روز استراحت کنم و بعد از آن انشاالله یک تصمیم خوب خواهم گرفت.

پاداش که اهل کهگیلویه و بویراحمد است درباره استقبال مردم همشهری اش گفت: مردم استان من همیشه لطف داشتند و همواره پشتیبانم بوده اند و امیدوارم در آینده هم نماینده خوبی برایشان باشم.

وی افزود: جا دارد از نماینده محترم مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد آقای موحد تشکر کنم که با ورودم به زادگاهم از من تقدیر ویژه به عمل آوردند و این حرکت ایشان باعث بالا رفتن انگیزه ما جوانان خواهد شد.

 

اسلامی خواه: شبیه تیم های سقوط کننده نبودیم

 

 

قائم اسلامی خواه می‌گوید که ماشین سازی در سطح کسب سهمیه بود و به تیم های سقوط کننده هیچ شباهتی نداشت.

قائم اسلامی خواه هافبک تیم ماشین سازی که این فصل عملکرد خوبی با پیراهن این تیم سبزپوش تبریزی داشت، با اشاره به دیدار مقابل صنعت نفت عنوان کرد: باتوجه به حساسیت زیاد این بازی، می‌دانستیم که باید سه امتیاز را بگیریم تا خیالمان راحت شود و بدون توجه به دیگر بازی ها بقایمان را قطعی کنیم. باتمرکز کامل بازی کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. اگرچه زحمت زیادی کشیدیم که تیممان بماند اما واقعیت این است که جایگاه ماشین سازی خیلی بالاتر از این بود و ما می‌توانستیم سهمیه هم بگیریم.

 

او درباره احتمال سقوط این تیم گفت: به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کردم و قبلا هم گفتم که تیممان سقوط نخواهد کرد چرا که بازیکنان بزرگ و مجموعه خوبی دارد و به هیچ عنوان به تیم کاندیدای سقوط شبیه نبودیم و خوشحالم که بالاخره در لیگ برتر ماندیم.

اسلامی خواه در مورد لیگ نوزدهم نظرش را اینطور بیان کرد: لیگ فرسایشی و سختی بود. باتوجه به شیوع ویروس کرونا، کارمان خیلی سخت بود و دو ماه تعطیلی لیگ را داشتیم و فاصله زیادی بین بازی ها افتاد. به هر حال هرچیزی که بود لیگ به پایان رسید و برای ما حداقل به خوشی به پایان رسید.

 

هافبک سبزها در خصوص افت ناگهانی ماشین سازی عنوان کرد: باتوجه به نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم شرایط خوبی در جدول داشتیم، بعد یک سری تغییرات در مجموعه وجود داشت که بعد از آن کل مجموعه آن نظم لازم را نداشت. تغییر کادرفنی و آمدن تفکرات جدید، کارمان را مشکل کرد و بعد از چند نتیجه ضعیف هم آقای شیخ لاری رفتند و آقای مهاجری آمدند و بعد هم که با آقای افاضلی توانستیم خودمان را پیدا کردیم و روند باخت ها را قطع کنیم و به شرایط خوب قبلی برگردی. 

 

 

بابک مرادی با ماشین سازی فسخ کرد

 

 

هافبک تکنیکی ماشین سازی با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرد.

 بابک مرادی که در این فصل بعد از جدایی فولاد خوزستان راهی ماشین سازی شده بود، در فاصله ۴۸ ساعت بعد از پایان لیگ نوزدهم با حضور در سازمان لیگ قراردادش را یک طرفه فسخ کرد.

 

هافبک ماشین سازی که در قراردادش بند دریافت مالی وجود داشت، با توجه به حدنصاب نرسیدن این موضوع، قراردادش را فسخ کرد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد در انتظار پیشنهادات برای حضور در تیم دیگری خواهد بود.

 

البته باید دید باشگاه ماشین سازی در این قبال چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا این فسخ با اعتراض آنها همراه خواهد شد یا خیر./ورزش سه

منتشر شده در :2020/08/23 - 09:08|شناسه خبر: 53216 554 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه