امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۶:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سفر مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به یاسوج/ افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از سفر ایرج رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به شهر یاسوج و افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از سفر ایرج رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به شهر یاسوج و افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی خبر داد.

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:در دومین روز از هفته ی دولت ، رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان کشور به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد سفر می کند.
حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از سفر یکروزه مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به کهگیلویه وبویراحمد خبر و اظهار داشت:در این سفر پیست سلامت شهر یاسوج کلنگ زنی و زمین چمن مصنوعی روستای نقاره خانه و سالن ورزشی روستای تمنک افتتاح می شود.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد بیان داشت :این سفر فردا دوشنبه سوم شهریورماه ۱۳۹۹ انجام و رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از طریق فرودگاه شهید دستغیب شهر شیراز وارد یاسوج می شود.
حاتمی تصریح کرد :در دومین روز هفته ی دولت و همزمان با سفر مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به شهر یاسوج و افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه ورزشی ،با حضور جمالی مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری در شهرستان کهگیلویه ،زمین چمن مصنوعی قلعه دختر و زمین چمن ایدنک افتتاح می شود.
منتشر شده در :2020/08/23 - 10:08|شناسه خبر: 53279 366 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه