امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۶:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دنا

 

۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، در اولین روز از هفته دولت با حضور سید حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها، اظهار داشت: ۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۴۹ میلیارد تومان به مناسب هفت دولت در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.
حشمت الله صمیمی دوست افزود: از مجموع این تعداد طرح در شهرستان دنا، ۲۰ مورد آن افتتاحی و ۲ مورد آن کلنگ زنی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه ۱۳ طرح عمرانی و ۹ طرح اقتصادی است، اضافه کرد: با افتتاح این تعداد طرح زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر فراهم شد.
وی بهره برداری از طرح گلخانه‌ای گل رز سمرون، باند دوم جاده یاسوج – سی سخت –اصفهان، سنگ فرش ورودی پاتاوه، مزرعه پرورش بوقلمون، ۲ طرح بوم گردی و گردشگری، طرح تولیدی قارچ دکمه‌ای و آبیاری قطره‌ای سه کوه را برخی از این طرح‌ها عنوان کرد.
صمیمی دوست معاون استاندار گفت: امروز روز بسیار خوبی برای ما بود چرا که طرح های اقتصادی بسیار خوبی در شهرستان دنا وجود دارد و می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی داشته باشند.
وی گفت: تمامی این طرح ها با درخواست در کمیته فنی اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و به تمامی آنها ترتیب اثر داده شد و وام هایی با بهره ۶ درصد اعطا گردید.
صمیمی دوست عنوان کرد: به مردم شهر سی سخت این نوید را خواهم داد که به همین زودی کارگروه اقتصادی در شهر سی سخت تشکیل  خواهیم داد و با دعوت از مدیران کل، مشکلات عمومی مردم را بر طرف خواهیم کرد.
عبدالحمید پناهی فرماندار دنا هم گفت: در روزهای آغازین هفته دولت با حضور دکتر صمیمی دوست چندین طرح اقتصادی در شهرستان دنا را با وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلات زیاد اقتصادی افتتاح کردیم که طرح های بسیار خوبی از جمله طرح تولید قارچ دارویی، طرح بوم گردی، طرح پرورش گل رز و مجتمع اقامتی شهرداری از جمله این طرح ها بود.
پناهی گفت: هیچ یک از شهرستان های استان به اندازه شهرستان دنا ظرفیت گردشگرپذیری ندارد و از جاذبه های گردشگری برخوردار نیست، هیچ جای استان به اندازه شهرستان دنا با توجه به وسعتش از باغ های میوه برخوردار نیست و همچنین صنایع دستی و شهرستان دنا از امتیاز بالایی برخوردار است که این همه طرح های اقتصادی لازمه حمایت دولت است.
منتشر شده در :2020/08/23 - 01:08|شناسه خبر: 53318 301 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه