امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۱:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نیروی انتظامی باعث اقتدار نظام و امنیت جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه ما به برادران نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم گفت: پلیس اقتدار نظام و امنیت جامعه است.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین ً سید نصیر حسینی ً با حضور در دفتر کار فرمانده انتظامی استان، امنیت را یکی از مولفه‌های مهم زندگی انسان عنوان و تصریح کرد: در سایه امنیت است که مردم می توانند زندگی کنند و زندگی عادی، معنوی، اخلاقی و علمی هر کسی در سایه امنیت امکان پذیر است.

وی افزود: در نبود امنیت، حتی با وجود توانایی و انگیزه در میان افراد یک جامعه، امکان فعالیت‌های متنوع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی از بین میرود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج بیان داشت: پلیس یک نیروی فرهنگی و اجتماعی است، چرا که همیشه در کنار مردم ولایتمدار بوده و در رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی ایجاد نظم و امنیت را وظیفه ذاتی پلیس عنوان و تصریح کرد: امنیت در همه ابعاد با مشارکت مردم فراهم می شود و همکاری های مردم با مأموران نیروی انتظامی نقش پررنگی در امنیت جامعه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ً سید نصیر حسینی ً از زحمات پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه تقدیر و بیان داشت: ما به برادران نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم و آنها باعث اقتدار نظام و امنیت جامعه هستند.

وی در ادامه، سردار انصاری را نماد یک انسان خوش اخلاق، فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: وی با ایجاد ارتباط موثر با نهادها، سازمان ها، ریش‌سفیدان و متنفذین محلی در جهت برقراری صلح و سازش بین مردم و ایالات و طوایف استان نقش موثری ایفا کرده که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج در پایان خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش جامعه لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده اند.

منتشر شده در :2020/08/27 - 07:08|شناسه خبر: 53478 587 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه