امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۰:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

 مانور بازگشایی مدارس در روستای دهگاه جلاله زیلایی

مانوربازگشایی مدارس در روستای دهگاه جلاله زیلایی با حضور رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد،فرماندار دنا ومسوولان این شهرستان متفاوت ترازهرسال بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رضایی افزود: اداره آموزش وپرورش عشایراستان همه ساله ودرآستانه بازگشایی مدرسه اقدام به توزیع بسته های تحصیلی برای دانش آموزان می کند.

وی ادامه داد:خوشبختانه امسال وبا فعالیت وحضور متعهدانه فرماندار دنا دراین امرخداپسندانه که شرایط متفاوتی در مقایسه با آغاز سال تحصیلی سال های گذشته برای دانش آموزان رقم زده بود این بسته ها آماده شد ودر اختیار دانش آموزان قرارگرفت.

رضایی افزود: در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی، باید کاری کنیم تا زمانیکه این دانش‌آموزان به مدرسه می‌روند، نسبت به سایر همکلاسی‌هایشان احساس کمبود و ضعفی نداشته باشند.

با هدف آمادگی برای سال تحصیلی جدید مانور بازگشایی مدارس در روستای دهگاه جلاله زیلایی برگزارشد.

در این برنامه که رئیس آموزش وپرورش عشایر استان ،فرماندار دنا و مسئولین این شهرستان حضور داشتند رضایی نیک هدف از این مانور را بررسی وضعیت مدارس جهت شروع سال تحصیلی برای مدارس عشایری دانست.

اسماعیل رضایی نیک گفت: سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور ۱۵ شهریور در مدارس آغاز می‌شود.

رضایی نیک افزود: با توجه به تصمیم ستاد کرونا در استان واعلام ۳ وضعیت سفید، زرد و قرمز در استان مدارس به ترتیب به صورت حضوری، ترکیبی و غیرحضوری برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: ۴۳ درصد دانش آموزان استان زیر ۱۰ نفر جمعیت دارند که بیشتر در روستا‌ها و مناطق عشایری هستند وبا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری وجود دارد.

رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: تحت هر شرایطی مدارس از ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود و براساس اعلام ستاد کرونا حضور دانش‌آموزان در مدارس (به سه شیوه سفید، زرد، قرمز) صورت می‌گیرد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده برای هر سه شیوه آمادگی کامل را داریم و به همین منظور مانور بازگشایی مدارس تحت عنوان پروژه مهر قبل از ۱۵ شهریور و با رعایت کامل نکات بهداشتی در مدارس عشایری در منطقه زیلایی و روستاهای تابعه انجام می گیرد.

اسماعیل رضایی نیک گفت: کرد: تمام توان خود را برای فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور بدون دغدغه دانش‌آموزان به‌کار می‌بندیم و بدین منظور تمامی مدارس عشایری برای چندمین بار ضدعفونی می‌شوند.

وی‌گفت: سلامت جسمانی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در دوران کرونا از اولویت های مهم در کنار ارائه آموزش به آنان است.

منتشر شده در :2020/08/28 - 01:08|شناسه خبر: 53539 858 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه