امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۷:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قطعی۶ ساعته آب در برخی از مناطق شهر یاسوج و حومه

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان از قطعی آب و همچنین افت فشار در برخی از مناطق شهر یاسوج، بدلیل لزوم انجام پاره ای عملیات تعمیرات و همچنین اتصال شبکه جدید توزیع آب حدفاصل انبار بذر در بلوار شرف آباد خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی از قطعی آب و همچنین افت فشار در برخی از مناطق شهر یاسوج، بدلیل لزوم انجام پاره ای عملیات تعمیرات و همچنین اتصال شبکه جدید توزیع آب حدفاصل انبار بذر در بلوار شرف آباد خبر داد.
علی محمد غریبی افزود: قطعی آب مورد نظر، از ساعت۹:۳۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۶/۱۳ شروع و به مدت ۶ ساعت ادامه داشته و ساعت ۱۵:۳۰ روز مذکور به پایان خواهد رسید.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان عنوان کرد: در مدت زمان انجام عملیات تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع آب، مناطق شرف آباد و بنسنجان و محلات بختیاری ها و حاجتی ها و همچنین کوی آزادگان و کوی مخابرات و خیابان های شاهدها و راهداران (اداره راه) دچار قطعی آب خواهند شد.
علی محمد غریبی از ساکنین مناطق و خیابانهای مذکور خواست تا تدابیر و اقدامات لازم را نسبت به ذخیره سازی آب شرب مورد نیاز، قبل از شروع عملیات تعمیرات و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جویی درمصرف آب شرب در مدت زمان انجام عملیات تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع آب با امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد به عمل آورند.
وی تصریح کرد؛ همکارانمان درامور آبفا شهرستان بویراحمد تلاش خواهند نمود تا درکمترین زمان ممکن نسبت به انجام عملیات تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع آب شرب مورد نظر اقدام نمایند، ضمن آنکه افت فشار آب در مناطق و خیابان های یادشده تا ساعاتی پس از اتمام عملیات تعمیرات، بهسازی و اتصال شبکه جدید توزیع آب مورد نظر وجود داشته و دور از انتظار نیست.

منتشر شده در :2020/09/03 - 01:09|شناسه خبر: 53751 344 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه