امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۴:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان؛

کهگیلویه و بویراحمد بدترین نقطه کشور تا یک ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اضافه شدن ۳۵ نفر به کادر درمان استان اشاره کرد و گفت: بدترین استان کشور تا یک ماه آینده خواهیم بود.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ پرویز یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در استان گفت: به احتمال فراوان طی دو سه هفته آینده شاهد افزایش مرگ و میر کرونایی‌های در سطح استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۵ تخت به تخت‌های بیمارستان شهید جلیل اضافه کردیم، افزود: در صورت نیاز از ظرفیت بیمارستان‌های امام سجاد و شهید بهشتی استفاده می شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در تخت‌های بیمارستانی وجود ندارد، افزود: کادر پزشکی و درمان به شدت خسته‌اند و از مردم تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه ۳۵ نیروی جدید به کادر درمان بیمارستان‌های جلیل و بیمارستان امام خمینی دهدشت اضافه شد، گفت: متناسب با پیشرفت بیماری اگر نیاز باشد نیرو اضافه و حتی جابه‌جایی خواهیم داشت.

این مسوول عنوان کرد: ۴۰۰ میلیون تومان برای تهیه آمپول رمدسیویر پرداخت و آمپول به اندازه مورد نیاز تهیه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده این استان بدترین نقطه کشور خواهد بود لذا اقدامات قاطعانه و با ضمانت اجرایی بالا باشد./فارس

منتشر شده در :2020/09/04 - 10:09|شناسه خبر: 53837 688 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. درهمه ی عرصه ها،استان کهگلویه وبویراحمدوخوزستان پیش قدم بوده اند.ودرپیروزی انقلاب،نقش زیادی داشتند.اما مسوولین کشوری فقط مارا برای نفت وگازمان می خواهند،ن ازروی انسانیت وهم وطن بودن.من ازآمدن کرونا به ایران خوشحالم.چون فهمیدم که خوزستان وکهگلویه وبویراحمد چقدمظلومن.نفت وگازما خرج تهران وتبریزوشیراز میشود.واقعا چرا؟؟؟

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه