امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۱:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی، اولین خرید احتمالی استقلال

در حالی‌که هواداران استقلال در انتظار شنیدن اخبار جذب بازیکنان مطرح و نامی برای این تیم بودند، ولی بابک مرادی نخستین بازیکنی بود که برای مذاکره و عقد قرارداد با آبی پوشان، وارد دفتر این باشگاه شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ بابک مرادی متولد ۱۳۷۲ است و ۲۷ سال سن دارد. او که اهل کهگیلویه و بویراحمد است، فوتبال خود را در سن ۱۶ سالگی از تیم جوانان فجر سپاسی شروع کرد و در تیم‌های شهرداری یاسوج، شهرداری تبریز، پارسه تهران، سیاه جامگان مشهد، راه آهن، ملوان، فولاد و ماشین سازی سابقه بازی دارد و دو نیم فصل نیز در تیم‌های فولاد یزد و آلومینیوم اراک بازی کرده است.

بابک مرادی پس از جدایی از شهرداری یاسوج، به تهران آمد و در تیم پارسه تهران بازی کرد. بعد از آن به تبریز رفت و شاگرد مهدی پاشازاده شد. در تیم لیگ یکی شهرداری تبریز بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشت و باعث شد که پیشنهادات از لیگ یک و لیگ برتر کسب کند که نهایتا رهسپار مشهد مقدس شد.

بابک مرادی کسی بود که گل صعود سیاه جامگان به لیگ برتر در مقابل دیدگاه ١٠هزار هوادار مشهدی و در ورزشگاه تختی مشهد که محبوب مشهدی ها شد را بزند. بعد از صعود، دوباره پیشنهاداتی از لیگ برتر برای مرادی آمد ولی او در سیاجامگان ماندنی شد این‌بار در لیگ برتر و در زمان رسول خطیبی.

مرادی پس از جدایی از جمع مشهدی ها راهی راه آهن شد و با ثبت آمار ۴ گل، ۱۰ پاس گل و گرفتن ۳ پنالتی، راهی ملوان شد. این وینگر چپ پا که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به ملوان پیوسته بود، با به ثمر رساندن ۱۳ گل عملکرد فوق ‌العاده و رقابتی تنگاتنگ با آقاى گل آن فصل داشت.

مرادی با فولاد نتوانست عملکرد درخشانش در ملوان را تکرار کند و تنها در ۹ دیدار برای این تیم به میدان رفت و پس از جدایی از جمع اهوازی ها، در لیگ نوزدهم پیراهن ماشین سازی را بر تن کرد. مرادی در فصل قبل، طی ۲۵ دیداری که به میدان رفت، ۳ گل برای ماشین سازی به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد. نکته عجیب در خصوص این بازیکن، گرفتن ۶ کارت زرد طی فصل گذشته است.

بابک مرادی بازیکنی چپ پا تخصصی که هافبک چپ یا همان وینگر چپ که یک سال در تیم شهرش بخاطر نبود دفاع چپ بازی کرد اکنون مورد توجه باشگاه استقلال تهران است. این بازیکن ۳ سال پیش نیز توسط مهدی پاشازاده و سیروس دین محمدی که مربیان او در سالهای گذشته بودند به کادر فنی استقلال پیشنهاد شد ولی انتقال او به جمع آبی پوشان عملی نشد.

نکته مهم درباره مرادی این است که او یکسال دیگر از قراردادش با ماشین سازی باقی مانده و قصد دارد با فسخ یک طرفه به استقلال بپیوندد که همین موضوع ممکن است مشکلاتی را برای این تیم و خود بازیکن ایجاد کند. ضمن اینکه قرارداد مرادی با استقلال به احتمال فراوان دو ساله خواهد بود و باید دید با توجه به قرارداد قبلی مرادی با ماشین سازی آیا کارت بازی او برای آبی پوشان صادر می‌شود یا خیر.

منتشر شده در :2020/09/05 - 04:09|شناسه خبر: 53896 1131 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه