امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۳:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بدون ماسک درادارات استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ممنوع بودن ارائه خدمات به افرادی که ماسک و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند گفت :کرونا و آنفلانزا در پاییز به اوج خود می رسد و نباید آن را ساده در نظر گرفت.

به گزارش راه ملت، آذر صفایی نیا در بازدید از شرکت برق شهرستان بویراحمد و استان، شعب بانک های ملی و ملت، اظهار داشت: بنا به توصیه سازمان جهانی و وزارت بهداشت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب ترین و ارزان ترین روش مقابله با ویروس کرونا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ضمن تاکید بر عدم مراجعه غیر ضروری مردم به دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی و مراجعه کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی با اشاره به اینکه روزانه اکیپ های نظارتی مشترکی متشکل از صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و…وضعیت بازار و واحد های صنفی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی را رصد می کنند، افزود: تیم نظارت ستاد مقابله با بیماری کرونا‌ی استان به صورت سرزده از ادارات بازدید و این مهم را مورد ارزیابی قرار می دهند.

صفایی نیا با بیان اینکه این تیم نظارتی به صورت مستمر در شهرستان های ۹ گانه استان برای بازرسی حضور خواهند داشت، گفت: انتظار می رود با توجه به اینکه برخی از شهرستان های استان در وضعیت قرمز قرار دارند مردم استان بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند.

معاون استاندار گفت: با توجه به این موضوع که در پاییز شاهد اوج گیری هم زمان کرونا و آنفلوانزا خواهیم بود می طلبد از ساده انگاری این ویروس منحوس خودداری شود و با رعایت پروتکل ها از جان خود و عزیزانمان محافظت کنیم.

صفایی نیا تاکید کرد: دستگاه های اجرایی از ارائه هرگونه خدمت به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خودداری کرده و هر اداره فردی را به عنوان ناظر بر تردد مراجعه کنندگان و رعایت پروتکل ها توسط کارکنان و مردم مامور کنند.

 

منتشر شده در :2020/09/06 - 04:09|شناسه خبر: 53993 385 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه