امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۲:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کمتر از یک ماه با پیگری سید محمد موحد:

اینترنت پایدار به «مال ملا» و «قیام» رسید/لبخند دانش آموزان قیامی به فضای مجازی+فیلم

مردم قیام با تاکید بر این که چند روز قبل تیمی از آموزش و پرورش برای اتصال کامپیوترهای مدرسه به قیام آمده بودند و با تست هر دو نوع سیم کارت ایرانسل و همراه اول بیان داشتند که متاسفانه اتصال در این منطقه امکان پذیر نیست، و متاسفانه دانش آموزان ما مشکلی بزرگی را دارند.

به گزارش راه ملت؛ در حاشیه یکی از سفرهای هفته دولت سید محمد موحد به همراه معاون اقتصادی استاندار به روستای قیام سفر کرد در آن روستا قرار بود کلنگ اورژانس بین راهی لنده به قیام به زمین زده شود تا بخشی از مشکلات آن روستای بزرگ را برطرف گررد.

بعد از پایان کلنگ زنی جمعی از مردم و فردی به نمایندگی از آنها به سخن پرداخت وی یکی از مشکلات عدیده آن دیار را نبود اینترنت پرسرعت تلفن همراه که یکی از دغدغه های بسیار مهمه نسل جوان و دانش آموزان در شرایط موجود کرونا می باشد.

مردم قیام با تاکید بر این که چند روز قبل تیمی از آموزش و پرورش برای اتصال کامپیوترهای مدرسه به قیام آمده بودند و با تست هر دو نوع سیم کارت ایرانسل و همراه اول بیان داشتند که متاسفانه اتصال در این منطقه امکان پذیر نیست، و متاسفانه دانش آموزان ما مشکلی بزرگی را دارند.

سید محمد موحد نیز با ابراز تأسف از نبود وضعیت اینترنت در آن روستا و روستاهای اطراف گفت: سعی و تلاشم برای پیگیری و پایان این امر در آینده بسیار نزدیک است و در همان جا با مدیرکل مخابرات استان تماس تلفنی برقرار کرد و از ایشان قول برقراری اینترنت همراه اول را در این مناطق گرفت.

حال با گذشت کمتر از یکماه امیری مدیرکل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای های قیام، مال ملا و چهار راه آل طیب به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول وصل شدند.

مدیرکل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های سید محمد موحد نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در کمترین زمان ممکن تیمهای تخصصی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد وارد عمل شدند و با تقویت فشار از ایستگاه دژکوه و ایجاد سایت یک بی تی اس روستای قیام مال ملا و چهار راه آل طیب به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شدند.

امیری با تأکید بر این که تلاش خود را می‌کنیم تا مردم استان را به اینترنت پایدار و پر سرعت برسانیم گفت: از همه مسئولین و نمایندگان استان استاندار محترم مدیران محترم وزارتخانه و همه عزیزانی که می توانند ما را یاری کنند تقاضای همکاری و همراهی داریم.

حال باید گفت سید محمد موحد در کمتر از یک ماه گل لبخند را بر لبان دانش‌آموزان قیامی نشاند تا دیگر خانواده ای نگران آموزش فرزند خود در شرایط موجود کرونا نباشد و مردم مال ملا نیز هر روز برای اینترنت پایدار به لنده سفر نکنند…

منتشر شده در :2020/09/13 - 08:09|شناسه خبر: 54424 496 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه