امروز :چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۷:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل از پرسنل اورژانس ۱۱۵ سرفاریاب

طی مراسمی از زحمات پرسنل پایگاههای اورژانس جاده ۱۱۵ بخش سرفاریاب تجلیل شد.

به گزارش راه ملت؛ به مناسبت چهلمین و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵ از زحمات پرسنل اورژانس ۱۱۵ بخش سرفاریاب با حضور بخشدار، سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب، فرمانده حوزه مقاومت و نایب الرئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب در محل پایگاه اورژانس۱۱۵ جاده ای تلخاب تجلیل شد .

در این بازدید- بخشدار سرفاریاب با مهم و با ارزش دانستن خدمات اورژانس ها که همان نجات جان مردم در حوادث و سوانح مختلف می باشد- اظهار امیدواری کرد که این عزیزان با حفظ هوشیاری و غنیمت شمردن لحظه ها، همچون گذشته مایه امید و نجات بخشی مصدومان و حادثه دیدگان باشند.
اسلام مراد پور گفت: بر خود می‌بالیم که افرادی پاک نهاد و نیکوسرشت همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌نمایند و با سعه صدر و حسن خلق به پشتوانه دانش روز، با همت، تلاش جدی و با مهارت و دقت نظر نسبت به مداوای مصدومان و نیازمتدان به خدمات درمانی اهتمام می‌ورزند.

سرپرست مرکز خدمات جامع سرفاریاب نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس اورژانس و فوریتهای پزشکی، مجموعه تلاشگران این عرصه را ناجی جانها و پیشگامان جبهه بهداشت و درمان خطاب و خادمان این وادی را افرادی خوش فکر، پرتوان و با اراده خواند که لحظه های ناب احیاء و حیات بخشی را خوب فهمیده اند.
سید بهنام طاعتی افزود:
بی شک پرسنل زحمت کش اورژانس ها و فوریت های پزشکی تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت مردم هستند که در حوادث و بلایا و بیماری های اورژانسی اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی حاضر می شوند و با تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر و علم و تجربه خود حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرند.
در پایان این برنامه به پاس تلاش ها و خدمات صادقانه این عزیزان، با اهداء شاخه های گل و لوح سپاس از آنان تجلیل شد.

منتشر شده در :2020/09/17 - 06:09|شناسه خبر: 54617 907 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه