امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۷:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه اندازی مرکز تلفن (call center )(شماره رایگان ۲۱۲۱) برای اجرای طرح ‎‌های آماری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از راه اندازی مرکز تلفن (call center ) برای اجرای طرح ‎‌های آماری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی سلحشوری رئیس سازمان، در این خصوص اظهار داشت: نظر به اینکه اجرای طرح های آماری مرکز آمار ایران در فصول پیش رو و همچنین لزوم فاصله گذاری اجتماعی، ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مرکز آمار ایران تصمیم به جمع آوری اطلاعات طرح های آماری با رعایت قوانین بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در بستر خدمات تلفنی نموده است.

سلحشوری تصریح کرد: این مهم از تجربیات دیگر کشورها و توصیه های بین المللی نشئت می گیرید و دارای الزاماتی است که با همکاری و هماهنگی سازمان مدیریت استان میسر خواهد بود. در این راستا سازمان مدیریت استان اقدام به راه اندازی سرویس  مرکز تماس تلفنی (call center)  با سرشماره چهار رقمی نموده است.

محمد تقی محمدی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این خصوص گفت: این مرکز تلفن در محل معاونت آمار و اطلاعات سازمان با سرشماره چهار رقمی دو طرفه ۲۱۲۱ برای اجرای طرح‎‌ های آماری افتتاح گردید.

محمدی افزود: مردم یقین داشته باشند کلیه اطلاعات به صورت محرمانه ثبت میگردد و لذا از مردم فهیم استان تقاضا داریم از آنجا که سلامتی آنان برای ما مهم می باشد با مامورین این سازمان از طریق پاسخ گویی تلفنی همکاری نمایند.

وی تصریح کرد: هم استانی های عزیز می توانند هرگونه سوالی در این خصوص داشته باشند با شماره ۲۱۲۱ تماس بگیرند، کارشناسنان ما در این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب پاسخگویی شهروندان خواهند بود.

۲

منتشر شده در :2020/09/19 - 12:09|شناسه خبر: 54701 613 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه