امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۳:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش ۳۵ درصدی مرسولات وارده پستی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان وارده مرسولات پستی طی ۵ ماهه امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش راه ملت” هادی خسروی فرد” اظهار داشت: روزانه ۳ هزار و ۱۰۰ مرسوله پستی در استان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه حجم فعالیت های پستی در استان با شیوع کرونا افزایش داشته است تصریح کرد: به دلیل عدم مراجعه حضوری مردم جهت خرید و پایین آمدن حجم سفر و با توجه به گرایش مردم به سمت خریدهای الکترونیکی، حجم خرید و فروش اینترنتی نسبت به شرایط قبل کرونا افزایش داشته است.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در ۵ ماهه نخست سال گذشته ۳۴۶ هزار و ۶۷۸ مرسوله پستی وارده به استان بوده که این آمار در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به ۴۷۵ هزار و ۳۲۸ مرسوله افزایش یافته که با افزایش ۳۵ درصدی روبرو بوده است.
خسروی فر تاکید کرد: میانگین مراجعه حضوری افراد به واحدهای پستی استان حدود ۱۳۰۰ نفر بوده است.
خسروی فرد با بیان اینکه تعطیلات رسمی اداره کل پست استان ۷ روز در سال می باشد تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ۹۰ درصد پرسنل تحت پوشش پست در استان در واحدهای اجرایی مشغول به فعالیت هستند.
وی بیان کرد: ۱۸۳ واحد پستی در سطح استان داریم که از این تعداد ۵۵ واحد شهری و ۱۲۸ واحد روستایی هستند.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از مجموع واحدهای شهری در استان ۱۳ واحد دولتی و مابقی واحدها خصوصی و دفاتر پیشخوان هستند.
خسروی فرد خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات انجام شده جهت پیشگیری و کاهش بیماری کرونا می توان به رعایت پروتکل های بهداشتی، نصب نایلون حائل بین کارکنان و ارباب رجوع، استفاده اجباری کارکنان و ارباب رجوع از ماسک، نصب بنر و پوستر در واحدهای اداری و اجرایی، نصب برچسب هشدار برروی صندلی های مخصوص مشتری و خط کشی و فاصله گذاری ۱.۵ متری بین ارباب رجوع اشاره کرد.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2020/09/20 - 06:09|شناسه خبر: 54736 288 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه