امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۰:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد،دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد استان بعنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شناخته شده و از سید امان اله جهان بین مدیرعامل  تقدیر بعمل آمد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد :درمراسم تقدیر از برگزیدگان خدمت جشنواره شهید رجایی با حضور دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد،معاونان استاندار،مدیران کل و دیگر مسئولان استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد،
جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد استان بعنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شناخته شده و از سید امان اله جهان بین مدیرعامل  تقدیر بعمل آمد.

جمعیت هلال احمر استان درسال ۱۳۹۸ فعالیت های متعدد و مستمری در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مردم شریف استان داشته است که از اهم آن می توان به اجرای طرح های نوروزی جوانان و امداد ونجات ،انجام پشتیبانی های امدادی به سیلاب های۹۸ ،اجرای طرح های فرهنگی واجتماعی،پوشش اطلاع رسانی ،آموزش و غربالگری ومقابله با شیوع ویروس کرونا در پایان سال ۹۸ و عملیاتهای متعدد امداد ونجات سوانح و حوادث اشاره نمود.

در لوح تقدیر دستگاه برتر اهدا شده به جهان بین آمده است؛

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقای اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان :

دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی

برگزید. بدینوسیله از تلاشهای ارزشمندو قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه و کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نماییم .

امید است با استعانت از ایزد منان در محل توجهات حضرت ولیعصر عج با استمرار تلاش ها شاهد توفیقات روز افزون آن دستگاه در انجام بهترین وظایف و مأموریت های محوله باشیم.

منتشر شده در :2020/09/20 - 09:09|شناسه خبر: 54772 256 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه