امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۹:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خط و مشی و تدبیر امام خمینی باعث پیروزی انقلاب شده است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ریل گذاری انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و با تدبیر ایشان این انقلاب به پیروزی رسید.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان واحد یاسوج حضور یافت گفت: امام خمینی یک خط و مشی برای ما طراحی کرده که انقلاب اسلامی این مسیر را طی کرده و به پیروزی رسیده است.

وی گفت: امریکا و جنایتکاران وقتی پیروزی ما ،عزت و اقتدار ما را دیدند به توطئه و سنگ اندازی روی آوردند و از همان روزهای اول انقلاب به دنبال سرنگونی انقلاب بوده اند.

حکمتیان بیان کرد: عده ای در همان روزهای آغازین انقلاب در دام نظام سلطه گیر کرده و از قطار انقلاب پیاده شده اند و شروع به ترور و تخریب این انقلاب کردند و ترفندهای مختلفی بخصوص قومیت گرایی را در استانهای مرزی به کار بردند.

فرمانده تیپ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جنگ تحمیلی با پشتیبانی همه جانبه امریکا و کشورهای متحد بر علیه ما شروع شد و با دادن تسلیحات نظامی و امکانات فراوان سعی در نابودی کشور ما داشته اند.

وی اظهار کرد: جنگ در بدترین شرایط اقتصادی و نظامی در حالی که تازه انقلاب ما به پیروزی رسده بود بر ما تحمیل شد و همزمان با شروع جنگ احزاب مخالف انقلاب دست به کار شدند و آشوب و بی نظمی های را در داخل کشور به وجود آوردند.

حکمتیان گفت: مردم به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در راه اهداف و آرمانهای انقلاب از جان خود گذشتند و امام خمینی با برکناری بنی صدر باعث ایجاد روحیه و همدلی در بین رزمندگان و نیروهای انقلاب شد و این همدلی باعث شکسته شدن حصر آبادان و در عملیات سرنوشت ساز بیت المقدس موفق به آزاد سازی خرمشهر شده اند.

فرمانده تیپ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما شهدا و جانبازان زیادی داده ایم تا بتوانیم اکنون سربلند باشیم و امروز در جبهه های مختلف علمی،نظامی و هسته ای به عنوان یک ابرقدرت شناخته شده هستیم که اینها همه ثمره انقلاب اسلامی است.

منتشر شده در :2020/09/23 - 08:09|شناسه خبر: 54894 416 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه