امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۹:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هتل ورزش شهر یاسوج ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر داد و گفت: برای تکمیل و افتتاح این پروژه به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد “سید محمد تقی علوی” افزود: کار احداث پروژه هتل ورزش شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۴۶۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۶ آغاز شد.

وی تصریح کرد: این پروژه استانی در پنج طبقه ،شامل رستوران، خوابگاه در دو طبقه شامل ۲۴ اتاق به تعداد ۲۴۰ تخت، ۸ سوئیت و سالن آمفی تئاتر در دست ساخت و احداث است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه ۳ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی هزینه شده و برای تکمیل و افتتاح آن به ۵ میلیارد اعتبار نیاز است.
علوی در خصوص زمان افتتاح و بهره برداری از پروژه هتل ورزش شهر یاسوج تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز سال ۱۴۰۰ این پروژه افتتاح خواهد شد.
وی نیاز جامعه ورزش استان به هتل ورزش را برای میزبانی رقابت های کشوری مهم و ضروری دانست و تنها مشکل این استان در میزبانی رقابت ها را نبود خوابگاه عنوان و از مسئولین استانی و کشوری خواست در تامین اعتبارات برای تکمیل این پروژه مساعدت کنند.
گفتنی است؛ ۵۰ هیات در دو بخش آقایان و بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

منتشر شده در :2020/09/29 - 11:09|شناسه خبر: 55267 542 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه