امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۰:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تکمیل و تحویل ۳۷ مسکن محرومان شهرستان لنده به همت سپاه فتح

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده تصریح کرد: تعامل و همکاری خوب بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده و سپاه فتح باعث شد تا کارهای مهم و اساسی در حوزه مسکن محرومان شکل بگیرد به طوری که سهمیه ساخت ۳۷ مسکن محرومان به طور ۱۰۰درصد تکمیل و تحویل نیازمندان گردید.

راه ملت: به گزارش راه ملت، امیر محمود بصیری در دیدار با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج لنده با قدردانی از تلاش های خوب فرمانده سابق این ناحیه گفت: بسیج و سپاه حقیقتا بهترین پناهگاه برای اقشار مختلف جامعه هستند که این مایه افتخار است.

وی افزود: سپاه پاسداران با حضور مقتدرانه خود در تمام عرصه ها به خصوص محرومیت زدایی در شهرستان های کمتر توسعه یافته توانسته است سهم قابل قبولی در رضایت مندی مردم در مناطق مختلف به دست بیاورد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده تصریح کرد: تعامل و همکاری خوب بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده و سپاه فتح باعث شد تا کارهای مهم و اساسی در حوزه مسکن محرومان شکل بگیرد به طوری که سهمیه ساخت ۳۷ مسکن محرومان به طور ۱۰۰درصد تکمیل و تحویل نیازمندان گردید.

وی در ادامه تاکیدکرد: اقدامات خوب بسیج سازندگی در گازکشی بیش از ۱۷۰ منزل مسکونی نیازمندان یکی دیگر از اقدامات قابل تحسین ناحیه مقاومت بسیج لنده است که بخش زیادی از نیازمندی های مردم محروم را برآورده کرده است.

بصیری فرد اظهارکرد: در پویش ملی ایران همدل شهرستان لنده رتبه های خوبی را در جذب کمک های مردمی کسب کرده است.

وی گفت:بیش از دوهزار و ۸۰۰ نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان لنده داریم که ارائه خدمات به این مددجویان تلاش های خوبی خواهیم داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکیدکرد: بیش از دوهزار و۹۰۰بسته معیشتی شامل:مرغ گرم، برنج و روغن هستند که توسط یکی از فروشگاه های شهرستان توزیع شده است.

در ادامه نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت:رضایت مندی مردم به خصوص اقشار کم درآمد و ایتام از جمله مهمترین شاخصه های مدیران مردمی به خصوص کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله ویسی افزود :کارهای ارزشمندی از سوی بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفته است که تنها شهرستانی در استان هستیم که تمام سهمیه ابلاغی در حوزه مسکن را انجام داده ایم.

این مسئول تصریح کرد: اگر خدمت برای رضای خداوند باشد بدون شک ماندگار خواهد ماند که انتظار داریم کارهای عام المنفعه بهتر و بیشتری با توجه به محرومیت ها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: شناسایی و کمک به نیازمندان و ایتام از اقدامات مهمی است که این رسالت بر دوش کمیته امداد امام خمینی(ره) است که انتظار داریم نهایت دقت در ارائه خدمات به نیازمندان صورت گیرد

منتشر شده در :2020/10/04 - 09:10|شناسه خبر: 55504 431 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه