امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۳:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان مقاوم سازی می شود

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلا عوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای احداث مسکن خبر داد و افزود: امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد شامل ۳ هزار و ۵۰۰ واحد محرومان و هزار واحد خسارت دیده‌ی دیگر در سطح استان توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم و همکاری سایر نهادهای مرتبط مقاوم سازی می‌شوند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن؛ جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت گرامی داشت ۱۵ مهر ماه روز روستا و عشایر ضمن گرامی داشت این روز و تبریک این روز ملی به شوراها اسلامی , دهیاران , و روستانشینان عزیز در سراسر کشور خصوصا روستانشینان استان کهگیلویه و بویر احمد گفت : روستا جایگاه صمیمیت و آرامش است . روستا , جامعه ای است که می توان آغاز گری تمدن را از آن دانست و روستائیان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان , گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد .
مدیر کل بنیاد مسکن استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مقدس به عنوان اولین نهاد متولی ساخت و ساز در مناطق روستایی افزود : با اجرای طرح‌هایی مانند ساخت مسکن نیازمندان، بهسازی و مقاوم سازی منازل نیازمندان در روستاها، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت به شهرها، شاهد مهاجرت معکوس و رونق فعالیت‌های اقتصادی در روستا‌ها هستیم.
جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه وبویراحمد در روستا‌ها ساکن هستند افزود: این مهم ضرورت خدمات رسانی به روستاییان را دوچندان کرده است.
وی با بیان اینکه با هدف مستند سازی املاک روستایی تاکنون ۴۰ هزار فقره سند مالکیت در روستاهای این استان صادر شده است بیان کرد: با تخصیص ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات بهسازی روستایی در قالب طرح‌های هادی با ۲۶۰ پروژه در دست اجرا است.
وی همچنین از تخصیص ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلا عوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای احداث مسکن خبر داد و افزود: امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد شامل ۳ هزار و ۵۰۰ واحد محرومان و هزار واحد خسارت دیده‌ی دیگر در سطح استان توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم و همکاری سایر نهادهای مرتبط مقاوم سازی می‌شوند.

منتشر شده در :2020/10/06 - 02:10|شناسه خبر: 55631 240 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه