امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس هیات فوتبال استان خبر داد: برگزاری موفق تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری موفق تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و مدرسین آمادگی جسمانی فدراسیون فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از  روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، “خداداد افشاریان” از حضور ۴۵ کمک داور و ۲۵ داور از شهرستان های مختلف استان در این آزمون خبر داد و افزود: تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران استان با اخذ مجوزهای لازم از مرکز بهداشت استان و با حضور “قاسم واحدی” مدرس آمادگی جسمانی فدراسیون از استان فارس و “داریوش جاودان سیرت” مسئول کمیته آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان در محل پیست دوومیدانی استاندارد استادیوم ۱۵هزار نفری شهر یاسوج برگزار شد.

وی هدف از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان را معرفی داوران و کمک داوران به فدراسیون و کمیته داوران جهت قضاوت در رقابت های فصل جدید لیگ های کشور عنوان و تصریح کرد: امیدواریم که با توجه به آمادگی جسمانی خوب داوران و کمک داوران فوتبال استان شاهد حضور و قضاوت داوران استان در لیگ های برتر ،دسته یک و ….کشور باشیم.
گفتنی است، تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان با حضور داوران شهرهای یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت، بهمئی و چرام برگزار شد و همچنین داوران لنده و باشت غایب بودند.

منتشر شده در :2020/10/11 - 05:10|شناسه خبر: 55940 296 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه