امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۳۶:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه وبویراحمد

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ،ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ،ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی ،ورزشی در هیات های استانی و شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی د رهفته ی تربیت بدنی امسال اجرا می شود.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزاری ورزش صبحگاهی کارکنان اداره کل ،برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز ،دارت ،اجرای برنامه کوهپیمایی ،حضور در گلزار شهدا،دیدار با امام جمعه شهریاسوج ،اجرای مراسم پیاده روی خانواده ویژه کارکنان اداره کل را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای کارکنان اداره کل عنوان و خواستار مشارکت و حضور کارکنان و خانواده ها در این برنامه ها شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تاکید بر رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این برنامه از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ،ورزشی در شهرستانهای استان خبرداد.
علوی ،افتتاح پنج پروژه ورزشی شامل سالن و چمن مصنوعی در شهرهای بویراحمد ،دنا ،گچساران و کهگیلویه از دیگر برنامه های ایام هفته ی تربیت بدنی و ورزش یاد کرد و از نصب تندیس کوهنورد فقید شهرستان باشت مرحوم البرز زارعی و اهدا زمین برای احداث خانه کوهنورد بنام این ورزشکار فقید در این هفته خبر داد.
وی حضور در برنامه های زنده رادیویی ورزش در استان و برنامه زنده تلویزیونی همراه با ورزش از مرکز استان و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان بعنوان یکی دیگر از برنامه های این ایام ذکر و از برگزاری و اجرای مسابقات ورزشی از طریق فضای مجازی در این ایام توسط هیات همگانی استان و شهرستانها خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزاری نشست شورای ورزش استان با حضور کلانتری استاندار ورزش دوست استان بعنوان یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده هفته ی تربیت بدنی و ورزش ذکر و از برگزاری کلاسهای مربیگری ایرویبک بانوان در این هفته خبر داد.
علوی ،ضمن تاکید بر حضور گسترده هیات های استانی و شهرستانی در برگزاری برنامه های هفته ی تربیت و ورزش بر رعایت موارد بهداشتی و پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در اجرای این برنامه ها تاکید کرد.
۲۶ مهرماه الی ۲ آبانماه بنام هفته ی تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است
منتشر شده در :2020/10/13 - 09:10|شناسه خبر: 56035 265 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه