امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۹:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال با کارکنان اداره ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال با کارکنان اداره ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش راه ملت؛ دکتر ابوترابی معاون امور اسناد هویتی، دکتر نعیمی مشاور ریاست سازمان و مدیرکل حراست به همراه مدیران کل ستادی سازمان ثبت احوال کشور در استان با کارکنان اداره ثبت احوال دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار صادقی مدیرکل ثبت احوال استان ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند عملکرد ثبت احوال استان، به بیان مشکلات، کمبودها و چالشهایی که گریبانگیر ثبت احوال در استان می باشند پرداخت. ایشان در بحث کمبود منابع انسانی ، تجهیزات و همچنین فضاهای اداری خواستار رفع مشکل شدند و بیان داشت: فضاهای اداری و تجهیزاتی که در ثبت احوال استان موجود است پاسخگوی ارائه خدمت به مردم نیست و می بایست به نحوی که زیبنده و شایسته همکاران محترم و مردم استان باشد، تکمیل و تهیه شوند.

دکتر ابوترابی معاون محترم امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور بهمراه جمعی از مسئولین ستادی از نزدیک و چهره به چهره با کارکنان ثبت احوال استان دیدار کردند. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان خدوم ثبت احوال استان،چالشها، مشکلات و موانع پیش روی ثبت احوال استان را بررسی و نسبت به رفع همه آنها تأکید نمودند.

معاون امور اسناد هویتی سازمان افزودند: سازمان ثبت احوال یک نهاد حاکمیتی است که می بایست فارغ از فضاهای سیاسی، وظایف ذاتی خود را که “ارائه خدمت به عموم جامعه و تکریم ارباب رجوع می باشد” به نحو احسن انجام دهد. ایشان در بحث نظارت بر عملکرد کارکنان افزود: در زمینه ارائه خدمت، باید قانون سرلوحه کار همه کارکنان باشد و در واقع در مبحث انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم، خط قرمزی به نام قانون البته با حفظ کرامت مردم باید وجود داشته باشد که این دو مقوله هیچ منافاتی با هم ندارند.

 وی در ادامه گفت: نظارت بر عملکرد کارکنان یکی از ارکان مهم در جلوگیری از بروز تخلفات در سازمان ثبت احوال می باشد.

ابوترابی افزود: کسب رتبه برتر سازمان ثبت احوال کشور در شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین تکریم ارباب رجوع حاصل زحمات کلیه کارکنان ثبت احوال در سراسر کشور می باشد که از این حیث جای تقدیر و تشکر دارد. وی گفت: اگر از جایی آسیبی هم متوجه سازمان بشود و زحمات همکاران زیر سئوال برود، ضمن اینکه این آسیب نتیجه عدم نظارت همه کارکنان و مسئولین است، باید شناسایی و عوامل آن نیز پاسخگو باشند.

منتشر شده در :2020/10/13 - 01:10|شناسه خبر: 56054 329 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه