امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۱:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به کارکنان اداره کل و جامعه ورزش و جوانان استان تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛متن پیام سید محمد تقی علوی،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است؛

همه ما واجب است که ورزش را در تمام زمینه ها جدی بگیریم (مقام معظم رهبری)

نقش و اهمیت ورزش در توسعه و ارتقاء سلامت و ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی جامعه در تمامی زمینه ها و ابعاد آن برای تمامی سنین، امری بدیهی و پذیرفته است.
به همین خاطر است که امروزه برنامه ریزی در جهت مساعدت و توسعه ی زیرساخت های ورزشی مورد توجه اکید دولت ها قرار گرفته است.
در همین راستا توجه و خدمت به ورزش و جامعه ورزشی کهگیلویه بزرگ در سطوح مختلف خصوصا تأمین زیر ساخت ها، در صدر برنامه های قرار گرفت که به فضل پروردگار و به یمن تلاش های گسترده و شبانه روزی در سایه ی تعامل سازنده و ارزنده با مسئولان ملی و استانی، اقداماتی بی سابقه و خدماتی سودمند و کم نظیر صورت گرفت که طرح و برنامه های پیش بینی شده بعضا افتتاح و عمدتا در آستانه بهره برداری قرار دارند.
۲۶مهر ماه به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش، نامگذاری شده است. این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به کارکنان صدیق اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ، شهرستانها و جامعه بزرگ ورزشی استان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش استان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.
نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.بی شک ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد ، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور استان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی گردید.
ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. وموجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ،ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد
امیدوار و متعهد هستیم تا با تلاش در جهت برنامه ریزی اصولی، توجه و جلب حمایت بیش از پیش مسئولان و خیرین با ترسیم چشم انداز روشن ورزش، در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ورزش کهگیلویه و بویراحمد همراه با تهذیب نفس و حاکمیت اخلاق در تمامی زمینه ها و رشته های ورزشی و فتح سکوهای بالاتر در میادین مختلف ملی و بین المللی باشیم.
لازم می دانم هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه عزیزانی که در جهت بهبود و تعالی جسم و روان جامعه ایفای نقش می کنند و عموم ورزشکاران و ورزش دوستان علی الخصوص وزیر ورزش و جوانان ،معاونین ،کارکنان اداره کل و ادارات و مجموعه های تابعه، مدیران استانی و شهرستانی، پیشکسوتان، مشاوران ورزشی، هیات ها، باشگاهها، مربیان، داوران، دست اندرکاران ورزش به ویژه مدال آوران و ورزشکاران قهرمانی که علیرغم کمبود امکانات مفتخر به کسب رتبه ها و عناوین برتر در رشته های مختلف ورزشی در رده های مختلف در سطح استانی، ملی، آسیایی و بین المللی گردیدند، صمیمانه تبریک و تهنیت، دست مریزاد و خداقوت عرض نمایم.

سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام

منتشر شده در :2020/10/17 - 01:10|شناسه خبر: 56394 434 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه