امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۹:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امنیت اصلی ترین نیاز جامعه است و وجود آن بستر همه فعالیت‌های بشری است

فرمانده انتظامی استان در مراسم صبحگاه عمومی هفته ناجا گفت: امنیت اصلی ترین نیاز جامعه است و وجود آن بستر همه فعالیت‌های بشری است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، همزمان با فرارسیدن هفته ناجا مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان با حضور ً حسین کلانتری ً استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری، سردار ً حکمتی ً فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان، سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً فرمانده انتظامی استان و سرهنگ ً مثنوی ً جانشین سپاه فتح استان در ستاد شماره ۲ فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا، گفت : به دلیل تقارن با عزاداری های ماه محرم و صفر تاخیر دو هفته ای در برگزاری هفته نیروی انتظامی را داشته ایم
که برنامه های این هفته با ۲۴ عنوان اصلی برگزار خواهد شد و عمده برنامه ها از طریق نرم افزاری و استفاده از ظرفیت های ویدیو کنفرانس خواهد بود.

مصطفایی اظهار داشت: امنیت اصلی ترین نیاز جامعه است و وجود آن بستر همه فعالیت های بشری است که در صورت تحقق، فعالیت ها اثربخشی بهتر خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح هیچ کشوری جرات بد نگاه کردن به این آب و خاک را ندارد تصریح کرد: امروز همچنین شاهد امنیت پایدار در کشور و نوار مرزی هستیم به گونه ای که مردم در امنیت و آرامش به فعالیت های خود می پردازند و این نتیجه هماهنگی کامل بین همه نیروهای مسلح و شورای امنیت کشور است.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در یک سال گذشته اقدامات بسیار مهمی در حوزه انتظامی استان اتفاق افتاده است که در این مدت موفق شده ایم پرونده های قتل را در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم و قاتلین را در کمترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهیم.

مصطفایی ادامه داد : از جمله اقدامات مهم پلیس استان در یک سال اخیر افزایش کشفیات مواد مخدر و همچنین سلاح و کاهش ۴۶ درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت سال گذشته بوده است.

مصطفایی اظهار داشت: در سال جاری بر اساس برنامه ابلاغی نیروی انتظامی سامانه های هوشمند ارتقاء داده خواهد شد و ضمن ارتقاء کیفی سامانه های قبلی سامانه های جدیدی را هم اضافه کرده و می کنیم و امروز با وجود سامانه های هوشمند کشف جرائم با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان گفت : یکی از پیگیری های همیشگی ما ارتقاء سامانه های هوشمند سطح جاده ها است که اقداماتی صورت گرفته اما همچنان نیازمند همکاری بیشتر دیگر مسئولین جهت بهره برداری سریعتر این سامانه ها هستیم.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به برخی مشکلات موجود در حوزه پایش ۱۱۰ گفت : برخی از این مشکلات را مرتفع نموده ایم اماهمچنان نیازمند کمک های بیشتر هستم در برخی موارد امکانات جوابگوی اقدامات ما نیست که تلاش می کنیم با کمک و همکاری دیگر مسئولین این کمبودها برطرف شوند و عزم فرماندهی انتظامی استان و مدیران تحت امر بر افزایش کمی و کیفی خدمات خواهد بود.

منتشر شده در :2020/10/18 - 04:10|شناسه خبر: 56455 305 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه