امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۰:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست شورای مدیران فاوای استان عنوان شد: اعطای تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از اعطای تسهیلات کم بهره توسط وزارت ارتباطات در قالب طرح های مختلف و حمایت های مادی و معنوی از فعالان حوزه فاوا خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور در نشست شورای مدیران فاوای استان گفت: پویایی و فعالیت جوانان در حوزه فاوا در سال های اخیر از اتفاقات خوب این سال ها است و ارائه طرح های حمایتی وتشویقی در ادامه این روند موثر است.

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات علاوه بر تسهیل فرآیندهای کسب و کار کارآفرین، خود به عنوان زمینه ای برای خلق ارزش و ثروت در نظر گرفته می شود، اظهار کرد: فعالیت های کارآفرینانه از سویی با تامین کنندگان منابع و از سوی دیگر با مجموعه ای از مشتریان مواجه هستند که باید در مقابل خواسته های آنان پاسخگو باشند. وی افزود: طرح های حمایتی دستگاه های اجرایی می تواند موجب انگیزه بخشی به این کسب وکارها و ادامه حیات فعالان این حوزه شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه حمایت از کسب و کارها با تعامل و همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان به صورت مستمر  انجام می شود، افزود: در سال ۱۳۹۶ مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا با همکاری پارک علم و فناوری استان و ذیل آن پارک راه اندازی شد.

غلام پور تصریح کرد: حمایت مالی نیز در قالب طرح ایران کارفا، انجام می شود که در این طرح، علاوه بر پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای نو و استارت آپ ها، شرکت های خصوصی و تعاونی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالیت کمتر از سه سال حمایت هایی همچون ارائه خدمات پایه ای کسب و کار، هدایت به مسیر توسعه و رشد استارت آپی و امنیت اقتصادی در سقف مشخص دریافت می کنند.

منتشر شده در :2020/10/18 - 06:10|شناسه خبر: 56464 278 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه