امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۷:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان به خدمات ویژه درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰۸ میلیون تومان به‌منظور ارائه خدمات درمانی ویژه به مددجویان این نهاد در سال جاری پرداخت شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه کمک به درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت و رسیدگی به وضعیت بهداشت آن‌ها یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود.

وی ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان و بیماران صعب‌العلاج را یکی از برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان کمیته امداد عنوان و بیان کرد: به‌منظور ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰۸ میلیون تومان هزینه شده است.
مبشری افزود: این مبلغ برای خدماتی مانند پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری، هزینه بیماران خاص و صعب‌العلاج، ایاب و ذهاب و حق نگهداری در منزل هزینه شده است.
مبشری به پرداخت پنج میلیون و ۵۰۰هزار تومان برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی اشاره و تصریح کرد: این مبلغ برای ارائه ۱۵۷ مورد خدمات بهداشتی هزینه شده است.
وی  هدف کمیته امداد از ارائه خدمت به مددجویان را کمک به بهبود وضعیت زندگی آنان بیان کرد و گفت: تأمین امکانات درمانی و هزینه‌های ناشی از درمان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که دچار بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند  از عهده کمیته امداد برنمی‌آید و این نهاد تنها بخشی از نیازهای ضروری بیماران را رفع می‌کند و در این خصوص از خیران دعوت می‌کنیم با کمک‌های خود کمیته امداد را در زمینه کمک به درمان این بیماران نیازمند یاری دهند.
شایسته ذکر است بیش از هزار بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند.
انتهای پیام

منتشر شده در :2020/10/20 - 06:10|شناسه خبر: 56518 289 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه