امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۴:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اسفندیار برخه:

کارکنان شهرداری انسان های پاک و پای کاری اند/طرح طبقه بندی مشاغل را با افتخار اجرا کردم/کاهش ده میلیاردی بدهی شهرداری دهدشت

وی به جلسه تودیع و معارفه انتخاب خود به عنوان شهردار اشاره ای کرد و گفت: اقای دکتر تخشا در جلسه معارفه خود گفته بود که شهرداری را با سه و نیم میلیارد تومان بدهکاری تحویل گرفته بودم این در صورتی بود که ما شهرداری را با چهارده و نیم میلیارد تومان بدهکاری تحویل گرفتیم که ده میلیارد تومان را کاهش دادیم و چهار میلیارد بدهکار هستیم که مربوط به بدهی کارکنان شهرداری است.

به گزارش راه ملت: اسفندیار برخه شهردار سابق دهدشت در این جلسه ضمن تشکر از همه میهمانان که در جلسه تودیع ‌و معارفه شرکت کردند گزارش تکمیلی از عملکرد سه ساله شهرداری را بیان کردند.

برخه گفت: وظیفه خود می دانم که از کارکنان شایسته شهرداری که همه انسان های پاک که همه پای کار بودند و اگر ما کاری انجام دادیم در کنار این پرسنل خدوم بود.
وی به جلسه تودیع و معارفه انتخاب خود به عنوان شهردار اشاره ای کرد و گفت: اقای دکتر تخشا در جلسه معارفه خود گفته بود که شهرداری را با سه و نیم میلیارد تومان بدهکاری تحویل گرفته بودم این در صورتی بود که ما شهرداری را با چهارده و نیم میلیارد تومان بدهکاری تحویل گرفتیم که ده میلیارد تومان را کاهش دادیم و چهار میلیارد بدهکار هستیم که مربوط به بدهی کارکنان شهرداری است.
وی افزود : با نظارت مالی بر شهرداری توانستیم هزینه های بیهوده را کاهش بدیم ما اعتقاد داشتیم که بهترین درآمد پایدار برای یک سیستم قانونمند کردن هزینه ها است که از طریق توانستیم بدهکاری شهرداری را کاهش بدیم.

برخه به ۱۲۰ نفر پاکبان و رفته گر و کارگر شهرداری که طرح طبقه بندی مشاغل برای آنها به دلیل بار مالی اجرا نشده بود اشاره کرد و گفت: در طول دوران شهرداری تقریبا از سال ۱۳۴۵ تا شهرداری زمان ما این طرح اجرا نشده نبود وقتی ما دیدیم حقوق پاکبانان و کسانی که جدول پاک می کنند نسبت به کسانی که در شهرداری جدول حل می کنند ۵۰ درصد کمتر است پیگیری کردیم و علت را جویا کردیم و مشکل اصلی عدم اجرای این طرح بار مالی بر شهرداری ها بود.

ما با ایجاد طرح طبقه بندی مشاغل و همسان سازی حقوق بار مالی این طرح را تحمل کردیم تا این پرسنل زحمت کش از نظر حقوق و مزایا خوبی برخوردار باشند.
وی به ماشین الات شهرداری اشاره کرد و گفت : تمام ماشین های راه سازی ما از کار افتاده بود مثلا جرثقیل شهرداری ۱۲ سال بلا استفاده بود و وقتی ما کارشناسی برای فروش کرده بودیم ۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و ما با هزینه تعمیر ۳۰ میلیون تومان این جرثقیل را وارد مدار کردیم
ما در این مدت یه لودر و یه پژوه ۴۰۵ و یک شاسی برای ماشین آتشنشانی به قیمت یک و نیم میلیارد تومان برای شهرداری خریداری کردیم.

وی به دغدغه دیگر شهروندان که بحث الکترونیکی کردن شهرداری بود اشاره کرد و گفت: محاسبات شهرداری به صورت سنتی انجام می گرفت و دخل تصرف زیادی صورت می گرفت جهت الکترونیکی شدن و اتوماسیون اداری ما ۴۵۰ میلیون تومان هزینه کردیم که اجرای این طرح مزایای زیادی برای شهروندان و درامد شهرداری شهر دهدشت به همراه داشته است.
اسفندیار برخه در ادامه گزارش عملکرد خود به بحث انقلاب اسفالت شهر دهدشت اشاره کرد و افزود :در طی سه سال حدود ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی صورت گرفت ما تنها شهرداری استان بودیم که در کمترین فرصت ۲۰۰۰تن قیر را جذب کردیم در سه ماه اول ۹۸ فقط ۱۲ میلیارد تومان در زمینه آسفالت هزینه شد.

برخه به جاده قبرستان دهدشت اشاره کرد و گفت: تعریض جاده قبرستان اقدام دیگری بود که در طول این سه سال انجام شد و از دغدغه های مردم و امام جمعه بود.

وی گفت؛ ساختمان شماره ۲ آتشنشانی با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان احداث شد
برخه در مورد عملکرد شهرداری فضای سبز گفت، ما در این مدت چندین پارک را ازجمله پارک بلاد شاپور با ۴۰۰۰ هکتار فضای سبز پارک ،کوی پاسدارن،….پارک جنب خیابان شهید باهنر بود، احداث کردیم

برخه در ادامه افزود ؛ شهرداری دهدشت بابت عوارض ،پروانه ساخت و پایان کار مبلغ ۴۰ میلیارد تومان طلبکار ادارات است که توانستیم مبلغ ۲۲ میلیارد حکم بگیریم وسال ۱۴۰۰ به اجرا در آوریم.

منتشر شده در :2020/10/22 - 01:10|شناسه خبر: 56677 762 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه