امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۴:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرسودگی ۶۰ درصد خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی/دو خوابگاه استاندارد در کهگیلویه و یویراحمد احداث می شود

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احداث دو خوابگاه استاندارد در استان خبر داد.

به گزارش راه ملت، سید ابوالقاسم هادی نیا در جمع خبرنگاران، افزود: پیش از شیوع کرونا برنامه‌های متعدد فرهنگی در سطح دانشگاه اجرایی شد و در حال حاضر نیز با تکیه بر ظرفیت‌های مختلف ارتقای این مهم در سطح دانشگاه هدفگذاری شد.

هادی نیا از اجرای پویش دست یاریگر در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: ستاد دانشجویی مقابله با کرونا از دل این پویش در دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی شد.

وی ابراز داشت: با تحقق این ستاد، حول محور ضدعفونی مناطق، کمک‌های مومنانه و توسعه آگاهی بخشی بهداشت محور برنامه‌هایی اجرا کردیم.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به برنامه‌های ملی و استانی در راستای کمک به شرایط ازدواج آسان، اظهار داشت: در این محور نیز در استان اقدامات مختلفی شکل گرفته و تاکید ما بر ارائه تسهیلات دانشجویی برای تحقق ازدواج آسان است.

وی از فعالیت پنج خوابگاه ملکی در سطح دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و اظهار کرد: سه خوابگاه مربوط به خانم‌ها و دو خوابگاه مربوط به آقایان است.

هادی نیا از فرسودگی ۶۰ درصد خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی خبر داد و گفت: تنها خوابگاه استاندارد ما، خوابگاه دانشجویی سمیه است.

هادی نیا تصریح کرد: برنامه ریزی برای ساخت دو خوابگاه استاندارد در سطح دانشگاه انجام گرفته و تأمین تسهیلات برای ساخت آن انجام خواهد شد.

هادی نیا با اشاره به اهمیت رسانه در توسعه، تصریح کرد: نقش رسانه در جامعه بی بدیل بوده و به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه محور توسعه در بخش‌های مختلف است، گفت: تحلیل‌های انتقادی و به جای رسانه آگاهی بخشی نسبت به کمبودها را رقم می‌زند.

منتشر شده در :2020/10/23 - 01:10|شناسه خبر: 56763 371 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه