امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۵:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جذب دانشجویان خارجی در استان با سقف ۲۵ درصد در رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی/تحصیل ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحصیل می کنند.

به گزارش راه ملت، شهین تاج آرامش در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، ظرفیت پذیرش در رشته‌های مختلف به مرکز اعلام شده و ثبت نام غیر حضوری را در این راستا خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۱۳ رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی فعال است، تصریح کرد: ۲۱۰ نفر نیز عضو هیأت علمی دانشگاه هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جذب دانشجویان خارجی در استان با سقف ۲۵ درصد در رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی خبر داد و گفت: این مهم بر اساس دستورالعمل‌های کشوری اجرا می‌شود.

آرامش با بیان اینکه پنج دانشکده در استان توسط معاونت پوشش داده می‌شود، اظهار کرد: ظرفیت سازی و توسعه در تمام این محورها عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونا، ابراز داشت: تصمیمی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها نداریم و پوشش کلاس‌های غیر عملی به شکل مجازی را خواهیم داشت.

آرامش با اشاره به پایه سالیانه هیأت علمی، خاطرنشان کرد: این تخصیص از طریق آئین نامه کشوری با چندین شاخص قابل سنجش اجرایی می‌شود.

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحصیل می کنند.

گفتنی است احمد جاودانه مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی مفدا شعبه یاسوج نیز در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت، گفت: عملکرد اصحاب رسانه در پوشش اخبار حوزه سلامت به ویژه اطلاع رسانی در خصوص کرونا قابل تقدیر است.

لازم به ذکر است در این آئین از خبرنگاران فعال حوزه سلامت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

منتشر شده در :2020/10/23 - 01:10|شناسه خبر: 56777 226 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه