امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۵:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تقدیر و تشکر خانواده آشنایی از مردم

خانواده مرحوم سید قوما آشنایی طی پیامی از مردم تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش راه ملت ، در پی درگذشت سید قوما آشنایی از شخصیت های خوشنام شهرستان کهگیلویه خانواده ایشان به رسم ادب با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از مردم تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام خانواده آشنایی به شرح زیر می باشد:

افسانه ی هستی اش اگر پایان یافت
خوشنامی و عزتش به پایان نرسید

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق

سپاس واژه کوچکی است در برابر دریای محبت و همت بلند مردم شریف کهگیلویه بزرگ که با حضور همدلانه و بزرگوارانه خویش در مراسم تشییع و ختم ، بار سنگین مصیبت درگذشت پدر فداکار، متعهد، متخلق به اخلاق نیکو ، نوع دوست و مردمدار،سلطان عاطفه وقهرمان صله ی رحم ،مصلح بزرگ اجتماعی، مرحوم زنده یاد آمیر قوما آشنایی را بر خانواده و تمامی بازماندگان به ماتم نشسته، آسان نمودند.

پدری که باتمام وجود خود احترام به هم نوع، انسان دوستی، مردم داری وصداقت رفتار میکرد.
پدری که مداح وذاکرمجالس اهل بیت (ع) و قاری کلام خدا بود.

با چشمی اشکبار و قلبی آکنده از اندوه، اما خرسند از لطف و محبت همه عزیزان گرانقدر و دلی راضی به مشیت پروررگار، بر خود واجب دانستیم با زبانی قاصر از تمامی اقشار ارجمند کهگیلویه بزرگ، روحانیون، مسئولان گرانقدر، نمایندگان ادوار کهگیلویه بزرگ در مجلس، چهره ها و شخصیت های مذهبی، سیاسی، فرهنگی ، اصحاب رسانه، فعالان اجتماعی،بزرگان طوایف؛ فامیل های وابسته از راه های دور و نزدیک؛ مدیران و کارکنان دولت ، نیروهای نظامی و انتظامی،پیشکسوتان ورزش و ورزشکاران، کسبه و بازاریان که در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم آن مرحوم حضور یافته و یا به طریقی اظهار همدردی و ابراز لطف فرموده اند، قدردانی نموده و خود را مرهون و وامدار محبت آنان بدانیم.

از این که به علت تألمات روحی، تا کنون توفیق ابراز قدردانی میسر نگردیده ،صمیمانه و متواضعانه از همه شما بزرگواران پوزش می‌طلبیم و از حضرت باریتعالی مسئلت داریم که توفیق جبران محبت را در مجالس شادی و زیارتی تان نصیب مان گرداند.
بعلت کثرت پیامهای تسلیت واظهار لطف و مرحمت شما مردم بزرگوار امکان پاسخگویی فردی با ترس از اینکه خدای ناکرده عزیزی از قلم بیفتد میسور وممکن نبود لذا بدین وسیله از همه ی سروران تقدیر و تشکر میگردد . از خداوند منان عزت همه را طالبیم
با احترام خانواده آشنایی

منتشر شده در :2020/10/24 - 09:10|شناسه خبر: 56822 534 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه