امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۶:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز عملیات طرح اقدام ملی مسکن در شهر دهدشت + تصویر

عملیات اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر دهدشت آغاز شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛  رئیس بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: با توجه به افزایش قیمت مسکن و اجاره بها، اجرای این طرح به افراد مستاجر کمک و موجب کاهش قیمت مسکن می‌شود.

مهرداد متقی افزود:  نام نویسی برای طرح اقدام ملی مسکن در  این شهرستان  سال گذشته به صورت اینترنتی و همزمان با سراسرکشور انجام شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان کهگیلویه ۶۰۶ نفر نام نویسی کردند ادامه داد: پس از پالایش و بررسی اطلاعات فردی متقاضیان، ۱۸۶ نفر واجد شرایط  به بنیاد مسکن معرفی شدند.

 

آغاز عملیات طرح اقدام ملی مسکن در شهر دهدشت

 

 

 

 

 

 

 

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه  از همکاری اداره راه و شهرسازی این شهرستان برای  واگذاری  زمین اجرای این طرح  به متراژ۱۸ هزار متر مربع  جنب مسکن مهر دهدشت خبر داد وگفت: کار آماده سازی و تسطیح این زمین انجام و هم اکنون کار ساخت واحد‌های مسکونی آغاز شده است.

متقی تعداد پرونده های تشکیل شده متقاضیان واجد شرایط  را  ۶۱ مورد اعلام کرد و  افزود: از این تعداد  ۴۳ نفرسهم ۴۰۰ میلیون ریالی آورده خود را به حساب بنیاد مسکن واریز کرده اند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: این افراد برای دریافت تسهیلات یک میلیارد ریالی وام مسکن به بانک معرفی شدند.

وی گفت: زمین‌های واگذاری به متقاضیان به صورت رایگان و قرارداد ۹۹ ساله واگذار شده و این طرح به صورت دو طبقه و با زیربنای هر واحد ۱۲۰ متر مربع اجرا میشود.

 وی  سهمیه شهر دهدشت در طرح اقدام ملی مسکن را  ۲۶۰ واحد  بیان کرد و گفت :  از این تعداد ۴۳ واحد در حال ساخت و مابقی واحد‌ها نیز در مرحله تشکیل پرونده و سیر مراحل اداری هستند./صدا و سیما

 

منتشر شده در :2020/10/25 - 03:10|شناسه خبر: 56867 535 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه