امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۳:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نقش مؤثر کانون در توسعه فرهنگی یاد کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا مدیر کل کانون با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت تشریح و اراﺌه طرح‌های عمرانی  و اهداف فرهنگی کانون دیدارو بیان کرد : برخورداری مراکز فرهنگی هنری کانون استان از حمایت و پشتیبانی همه جانبه استاندار در تسریع روند رشد و نتیجه گیری مطلوب می تواند بسیار موثر واقع شود .

کلانتری ضمن تایید برنامه‌های ارایه شده کانون در قالب فعالیت‌های ادبی ، هنری و فرهنگی آن ها را در شناخت استعداد و همچنین کسب مهارت های اجتماعی و فردی بیشتر اثربخش و ماندگار دانست و حمایت بی دریغ و همه جانبه خود را در این زمینه اعلام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

کلانتری افزود: کانون با سابقه ی طولانی و خدمات موثری که ارائه می‌نماید می‌تواند خلاء های بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر نماید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز در سخنانی با تشکر از حمایت های ویژه استاندار و معاونین وی بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تاکید کرد.

اخلاقی نیا  گفت: کودکان این استان بااستعداد، و در زمینه‌های مختلف همچون مطالعه کتاب‌خوانی، نمایش عروسکی و نقاشی و غیره فعالیت خوبی دارند.

وی در ادامه به اهمیت تکمیل و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری مادوان اشاره کرد و بیان داشت: کودکان و نوجوانان حاشیه شهر باید از از فعالیت‌ها و خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند شوند.

اخلاقی نیا با اشاره فعالیت‌های کتابخانه های سیار روستایی بیان داشت: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند بنیان فرهنگی روستاها را استحکام بخشد.

منتشر شده در :2020/10/26 - 11:10|شناسه خبر: 56932 250 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه