امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۸:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رونمایی از سند سیاست‌های اجرایی پدافند غیرعامل فرهنگی در کهگیلویه وبویراحمد

آیین رونمایی از سند سیاست‌های اجرایی پدافند غیرعامل فرهنگی با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد ، در آیین رونمایی از سند سیاست‌های اجرایی پدافند غیرعامل فرهنگی، پدافند غیرعامل در حوزه فرهنگ را یک موضوع حیاتی برای مصون ماندن کشور در مقابل هجمه های فرهنگی بیگانگان توصیف کرد و گفت: منشور پدافند غیر عامل فرهنگی ظرفیتی برای هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی در استان است محمد علی پیر سبزی افزود: : درپدافند غیر عامل در حوزه فرهنگی از ظرفیت فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در زمینه تاب آوری مردم و امنیت اجتماعی وارتقاء آگاهی بخشی به مردم در بخش فرهنگ برای مقابله با تهدیدات فرهنگی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کشور با تهدیدات زیادی از سوی دشمنان رو به رو هستیم گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت و امکانات داخلی برای مقابله با تهدیدات دشمن در این راستا تدابیر و برنامه‌های خوبی اندیشیده و در هفته پدافند غیر عامل در راستای شناخت این مقوله مهم برنامه‌ریزی کرده تا بتوانیم عملکرد مناسبی برای مواجهه با تهاجم دشمنان قسم خورده این سرزمین داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این آیین یکی از مهم‌ترین ابزارهای فرهنگی دشمن در بحث تهدیدات را بخش فرهنگ دانست .

بهشتی افزود: پدافند غیرعامل مصون سازی زیر ساخت‌ها و دارایی‌های کشور در مقابل تهدیدات است که این مصون سازی در دو حوزه مادی و معنوی انجام می‌شود.

وی با تشکر از اقدامات مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی در پیشگامی در برنامه های هفته پدافند غیر عامل گفت: منشور پدافند غیر عامل فرهنگی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان پدافند غیر عامل تهیه شده که از آن رونمایی می‌شود و امیدواریم از این پس اقدامات خوبی را بتوانیم با همکاری سایر مجموعه‌های فرهنگی در حوزه پدافند غیر عامل فرهنگی انجام دهیم.

در این آیین از سند سیاست‌های اجرایی پدافند غیر عامل فرهنگی در حوزه فرهنگی رونمایی شد.

انتهای پیام /

منتشر شده در :2020/10/26 - 03:10|شناسه خبر: 57026 346 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه