امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۶:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با شعار محوری “رسانه و ارزش آب و انرژی”؛ سومین جشنواره نیرو و رسانه فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا ۵ آذرماه

جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می‌شود، برای آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.

به‌گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، طبق اعلام روابط عمومی سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری “رسانه و ارزش آب و انرژی” برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

این دوره از جشنواره با هدف “اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی”، “مشارکت رسانه و شبکه‌های اجتماعی در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند” و “بررسی سیر تاریخی و الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران” برگزار خواهد شد.

در فراخوان این جشنواره محورهای “مفهوم ارزش و ارتباط این مفهوم با حوزه‌های مختلف آب و انرژی”، “آب و کشاورزی”، “هم‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع”، ” تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی”، “توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم‌نهاد در حوزه‌ ارزش آب و انرژی” و “ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمایش سرزمین و توسعه پایدار” مورد توجه قرار گرفته است.

“مدیریت تأمین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تحریم” و “ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف”، “تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی”، “تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی”، “بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور”، “ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا” و “نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی” از دیگر محورهای این جشنواره است.

بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های “تیتر”، “گزارش”، “مصاحبه”، “طرح، اینفوگرافی”، “طنز و کاریکاتور”، “سرمقاله و یادداشت”، “مقاله”، “عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن گرافی”، “ویدئو (ویدئو ژورنال، اسلاید شو)”، “فتو تیتر” در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را از ۵ آبان تا ۵ آذرماه سال جاری که آثار آن‌ها از اول فروردین ماه تا ۳۱ مهرماه امسال در یکی از رسانه‌های رسمی، مکتوب، دیداری و شنیداری منتشر شده از طریق صفحه اختصاصی جشنواره در نشانی https://paven.ir ارسال کنند.

@niroonline

منتشر شده در :2020/10/26 - 05:10|شناسه خبر: 57062 205 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه