امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۱:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان ماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از محاسبه‌های برق امید برای صدور قبض الکترونیکی برق از ابتدای آبان ماه امسال خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، ” داود راهزادی ” در برنامه تلویزیونی گفت:‌ شهریورماه امسال، پیشنهاد وزارت نیرو درخصوص طرح برق امید در هیات دولت به تصویب رسید و دستورالعمل های این طرح نهایی شد. 

وی افزود: طرح برق امید از ابتدای آبان ماه به صورت رسمی شروع شده و قبض برق الکترونیکی که محاسبات طرح برق امید نیز در آن گنجانده شده باشد، در نخستین دوره قرائت کنتورها لحاظ و برای مشترکان ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف طرح برق اُمید را حمایت از مشترکانی دانست که در مصرف برق خود به الگوهای تعیین شده با مصارف صحیح وسایل برقی توجه می کنند.

راهزادی گفت: طرح برق امید مخصوص مشترکان خانگی است و الگوهای آن نیز از عملکرد خود مردم در سال‌های گذشته استخراج شده و در این زمینه تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق درطرح «برق امید» برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده است.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه تعرفه های برق پلکانی است، حتی مشترکان پر مصرف نیز می‌توانند با رعایت نکات مدیریت مصرفی، از افزایش مصرف برق جلوگیری کنند و با ورود به طبقه خوش مصرف‌ها، بهای کمتری برای برق بپردازند.

وی تعداد مشترکین خانگی در این استان را حدود ۲۱۰ هزار مشترک ذکر و خاطرنشان کرد:‌براساس برآوردهای صورت گرفته، ۶۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد مشمول طرح برق اُمید خواهند شد.

راهزادی گفت: در طرح «برق امید»، مشترکان برق خانگی در سه گروه کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف قرار می‌گیرند. بر این اساس، مشترکان کم‌مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبض برق بهره‌مند می‌شوند، از مشترکان خوش ‌مصرف قدردانی می‌شود و مشترکان پرمصرف نیز با انجام کارهایی از عنوان پرمصرف دور شده و به خوش‌مصرف‌ها می‌پیوندند.

منتشر شده در :2020/10/28 - 03:10|شناسه خبر: 57125 285 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه