امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۸:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از پروژه های حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

علی سلحشووری به همراه موسوی مشاور  و سرهنگ آسمند رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان امرروز ۶ آبان ماه از دو پروژه ی  محوطه سازی شهدای گمنام یاسوج و مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید به عمل آورد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، گفت: پروژه ی  بهسازی و محوطه سازی تپه نورالشهدا و شهدای گمنام یاسوج  توسط بسیج سازندگی  در حال اجراست و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به عنوان بهره بردار، نظارت مستمر برای بهتر و سریع ترانجام گرفتن این مهم انجام می دهد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در راستای بزرگداشت مقام معظم شهدا و حفظ آثار یادگاران دفاع مقدس تهایت همکاری را با سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان خواهد نمود . 
  سلحشوری در بازدید ازپروژه  شهدای گمنان افزود: با عنایت به تلاش جهادگران بسیج سازندگی امید می رود به زودی به بهره برداری برسد.

وی ابراز داشت : یکی دیگر از پروژه های مهم فرهنگی دفاع مقدس که توسط شهرداری یاسوج در حال اجراست در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و با پیشرفت خوب فیزیکی و همکاری شهرداری و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس امیدواریم در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان ضمن قدردانی از تلاشگران حوزه فرهنگ دفاع مقدس جهت  اجرای بهتر و بهره برداری در آینده نزدیک قول همکاری  در زمینه تخصیص اعتبارات لازم را داد.

 انتهای خبر/

منتشر شده در :2020/10/28 - 05:10|شناسه خبر: 57152 407 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه