امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۶:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خواسته نماینده ولی فقیه از ستاد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد/نادری: فقرزدایی می‌کنیم نه فقیرزدایی

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن محرومیت‌های استان از نخستین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خواست تا با تلاش مضاعف در مسیر محرمیت‌زدایی گام بردارند.

به گزارش راه ملت از یاسوج، نخستین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی معرفی و در اولین گام شایان نادری به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج رفت.

در این دیدار آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان با تبریک میلاد حضرت رسول و امام جعفر صادق(ع) و همچنین انتصاب دکتر شایان نادری در این سمت قبل از هر چیز خواستار تلاش مضاعف برای محرومیت‌زدایی از استان شد.

حسینی در ادامه از عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی این ۹ ماهه که کشور و استان درگیر ویروسکرونا شده قدردانی کرد و گفت: ستاد اجرایی در خط اول کمک به هموطنان و هم استانی‌های محروم قرار داشت و تلاش‌ این مجموعه در روزهای سخت کرونایی فراموش نشدنی است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: پس از فرمان مدبرانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب مبنی بر لزوم کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سنگ تمام گذاشت و اقدامات ماندگاری انجام داد.

وی با برشمردن برخی از مشکلات و محرومیت‌ها در استان و با بیان اینکه محرومیت استان ما و عقب ماندن از قافله توسعه دلایلی دارد از مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان خواست تا از همه ظرفیت‌های ستاد برای رفع محرومیت با اولویت ایجاد اشتغال پایدار استفاده شود.

آیت‌الله حسینی از نگاه ویژه ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام دکتر مخبر  نسبت به استان و تصمیمی که برای مستقل شدن کهگیلویه و بویراحمد گرفته شده تقدیر و تشکر کرد.

شایان نادری نیز در این دیدار با قدردانی از نصایح ارزشمند نماینده ولی‌فقیه در استان و اهتمام جدی مجموعه تحت مدیریت خود در به کارگیری منویات نماینده رهبری معظم در استان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در استان همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادها و با نگاه تعاملی و توجه به خرد جمعی در مسیر محرومیت‌زدایی قدم برخواهد داشت.

وی با بیان اینکه رویکرد ستاد اجرایی و شخص دکتر مخبر تسهیل در محرومیت‌زدایی بوده است اظهار کرد: سعی بر آن داریم که ماموریت محول شده را با همکاری همه تلاشگران عرصه جهاد و خدمت به محرومان در استان به خوبی انجام دهیم و برنامه اصلی در محرومیت‌زدایی فقرزدایی و نه فقیرزدایی از استان است.

این مسوول به رویکرد جدید ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد و گفت: اشتغال‌زایی پایدار سرلوحه و اولویت اول در برنامه‌های محرومیت زدایی استان خواهد بود در همین خصوص برای همه نقاط محروم برنامه‌های مدونی در نظر گرفته‌ایم.
منبع: فارس

منتشر شده در :2020/11/03 - 05:11|شناسه خبر: 57456 283 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه