امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۴:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست تحلیل آمار و عملکرد سه روزه شبکه های بهداشت هشت شهرستان استان بصورت وب کنفرانس در یاسوج مطرح شد؛ توصیه‌های بانشی به روسای مراکز بهداشتی شهرستان‌ها/۹۰ درصد ضعف‌ها مدیریتی است

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: ۹۰ درصد ضعف‌ها مدیریتی است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دکتر محمدمهدی بانشی در جمع‌بندی نشست سه روزه ارتقاء پایش و ارزیابی مراکز بهداشت شهرستان‌های استان گفت: ارتقاء و پایش یک سیستم لازم و حیاتی است.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حاصل این نشست سه روزه فعال شدن و دخالت بیشتر مدیران در کارها است، البته برخی مدیران پای کاراند اما دست تنها هستند که اگر همه کار نکنند کارها می‌لنگد.

وی با بیان اینکه افراد ضعیف در شبکه‌های بهداشت جایی ندارند، افزود: آنچه در عملکرد سال ۹۹ تاسف‌بار است اینکه تا حدودی از کووید ۱۹ متاثر شدیم،  برخی‌ها کارنکن‌ها پشت کووید پنهان شدند سوال اینجاست مگر چند نفر با کووید درگیر بودند که این بیماری را بهانه قرار می‌دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراکز مشاوره و ایدز و سایر مراکز با کووید ۱۹ درگیر نبودند، گفت: سنگین‌ترین کار مربوط به کارشناسان بهداشت محیط بود اما آنها با یک سوم توان خود کار کردند در حالی که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان کارآیی بیشتری داشت.

دکتر بانشی با بیان اینکه ۳ هزار نیرو در مراکز بهداشتی مشغول هستند، یادآور شد: هر کدام از این ۳ هزار نفر بخواهند گامی بردارند فاصله زیادی پیموده خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیر به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، عنوان کرد: سازهای ناکوک در سیستم مانند سم است و با این افراد ناهماهنگ و ناسازگار باید برخورد شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جزیره‌ای عمل کردن در برخی مراکز بهداشتی انتقاد کرد و گفت: روسای مراکز باید نیروها را مدیریت کنند نباید نیروی بهداشتی ما به فلان فرد زنگ بزند که بیاید واکسنش را بزند و برود بلکه نیروهای ما می‌تواند از این فرصت نهایت استفاده را برای پایش سایر اعضای خانواده آن فرد در این شرایط ببرد.

وی با بیان اینکه مدیران برای پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی و تلاش کنند، افزود: من و کارشناسان معاونت بهداشتی استان در خدمت مجموعه شهرستان‌ها هستیم تا در کنار سایر همکاران شرایط کنونی مدیریت شود.

بانشی در پایان خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد ضعف‌ها مدیریتی است لذا از مدیران تقاضا می‌کنیم پای کار بیایند ضمن اینکه سال مالی خوبی داشتیم و تا پایان سال شرایط بهتر خواهد شد.

منتشر شده در :2020/11/12 - 01:11|شناسه خبر: 57887 800 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه