امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۴:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ساخت مستند “ضد گلوله” روایت زندگی سردار شهابی فر کلید خورد

مستند ضد گلوله روایت داستانی زندگی سردار شهابی فر از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در یاسوج کلید خورد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ مدیرکل صدا وسیمای شبکه دنا در مراسم آغاز ساخت این مستند گفت: مستند ضد گلوله روایت زندگی سردار شهابی فر  یکی از رزمندگان سرافراز کهگیلویه وبویراحمد و  از سرداران این مرز و بوم است.

امبر رئوف با بیان اینکه در این مستند به نقش ارزنده رزمندگان اسلام در دفاع از مرزهای جغرافیایی و مرزهای اعتقادی جانشانی کردند  پرداخته می شود،افزود: ضبط این مستند تلوزیونی از روستای نره گاه یاسوج آغاز و با دیگر رزمندگان، دلاورمردان و سرداران این استان در تهران ادامه می یابد.
وی ادامه داد: این مستند در جشنواره سردار دلها که قرار است دی ماه در استان خوزستان و با مشارکت استانداری خوزستان و معاونت رسانه ملی برگزار شود داوری می شود.
آقای رئوف بیان کرد: مستند ضد گلوله برای پخش از شبکه دنا و شبکه های ملی تا پایان امسال آماده می شود.
آقای رمضانی معاون سیمای شبکه دنا هم گفت: در این مستند خاطرات این سردار رشید و هم رزم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از دوران دفاع مقدس تا دوران مدافع حرم به تصویر کشیده می شود.
کارگردان این مستند هم گفت:  سعی می شود در این مستند نقش آفرینی  سردار شهابی فر در ۸ سال دفاع مقدس و دوران مبارزه با داعش به تصوبر کشیده شود و  اتفاقات درخشانی رقم  زده شود بطوریکه  ایشان و سرداران دفاع از حریم و امنیت کشور، همچون اسطوره های این مرزبوم در یادها جاودان بمانند.
وی با بیان اینکه ازسردار شهابی فر در کشورهای عراق و سوریه به نام نمرالایرانی(ببر ایرانی) نام برده شده است افزود: در این مستند از روایت  فرماندهان حشد الشعبی و حزب الله لبنان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی و سردار شهابی فر استفاده می شود. 
منتشر شده در :2020/11/17 - 09:11|شناسه خبر: 58116 686 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه