امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۰:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:بیش از ۶۸ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به فعالان کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۶۸ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به فعالان کسب و کار استان پرداخت شده است.

به گزارش راه ملت؛ سالار حسین پور، افزود: در راستای حمایت اقتصادی به ۶۸۸ واحد صنفی استان و با اشتغال ۷۹۲ نفر تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

وی اظهارکرد: ۲۹ هزار و ۶۷۳ واحدهای صنفی با اشتغالزایی ۷۴ هزار ۱۸۳نفر در سطح استان فعالیت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با شیوع کروناویروس و با توجه به اهمیت رعایت پروتکل ها و موازین بهداشتی که منجر به محدودیت‌هایی در حوزه کسب و کار بازار و اصناف شد، خسارت وارده به اصناف ۲۵۱۰میلیارد ریال در ایام تعطیلی۲۳روزه در ابتدای سال جاری بوده که به استانداری اعلام شده است.

حسین پوربا بیان اینکه همچنین ۲۱ هزار و ۸۸۷ واحد صنفی با ظرفیت اشتغال۵۴هزار و ۶٩٣نفر طی روزهای گذشته براساس مصوبات ستاد کرونا تعطیل بوده اند، بیان کرد: از این تعداد در بویراحمد ۸۵۲۲ واحد صنفی  با ظرفیت اشتغال ۲۱هزار و ۳۰۵، گچساران ۵۲۳۸ واحد صنفی با ظرفیت اشتغال ۱۳هزار و ۹۵ نفر و کهگیلویه ۶۶۴۰واحد صنفی با ظرفیت اشتغال ۱۶ هزار و ۶۰۰ بوده اند.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2020/11/23 - 11:11|شناسه خبر: 58438 276 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه