امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۷:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عزم راسخ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بهره‌برداری از ۳۲۵۸ پروژه هفته بسیج

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه ۳۲۵۸ برنامه سپاه فتح در هفته بسیج نشان از پیگیری و تلاش آنها دارد، گفت: بسیاری از کارخانجات در سطح کشور تعطیل بودند که با تلاش و کوشش سپاه بسیاری از آنها فعال شدند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ سردار سیدضیاءالدین حزنی صبح امروز در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و در آیین اهدای ۷۱۵سری جهیزیه به زوج های مددجوی استان گفت: امروز خدمات مختلفی از سپاه پاسداران در سراسر کشور و استان  کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است که از جمله آنها ۳۲۵۸ پروژه در هفته بسیج توسط سپاه فتح این استان دنبال و پیگری شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افزود: در شرایط حاضر پیگیری و راه اندازی ازدواج آسان توسط سپاه پاسداران و کمیته امداد و همچنین بهزیستی در حال تلاش هستیم.
حزنی گفت: در روزهای آینده اهدای جهیزیه را خواهیم در بوشهر خواهیم داشت و بحث پیگیری تولید کالای ایرانی برای رونق چرخه تولید از دیگر برنامه ها خواهد بود.
وی با بیان اینکه اهدای جهیزیه آسان سبب خرسندی و خوشحالی زوج های جوان و خانواده های آنها می شود، گفت: بسیاری از کارخانجات در سطح کشور تعطیل بودند که با تلاش و کوشش سپاه، برخی از آنها فعال و در دو شیفت کار می کنند و سبب رضایت خداوند متعال و پیامبر خدا و رهبر انقلاب می شود.
وی افزود: آیت الله بهجت بیان می کرد اگر کاری که انجام می دهید درست است و در این شرایط باید دید آیا مفید است؟ و اگر مفید است آیا برای اقشار محروم جامعه مفیدخواهد بود، در این شرایط  نباید درنگ کرد.
در ادامه سردار خرم دل  گفت:  طرح ها، پروژه ها و  برنامه های مختلفی  به صورت مشارکتی در حال انجام است.
فرمانده سپاه فتح افزود: عمده کار ها شامل آب رسانی، احداث کانال آب کشاورزی، خط انتقال آب کشاورزی، کمک به مساجد مناطق محروم،کمک به بهسازی منازل محرومین، گاز رسانی به منازل مددجویان کمیته امداد، اهداء جهیزیه به افراد مددجو، کمک های مومنانه  صورت گرفته است؛ که بخشی از این کارهای بصورت مشارکتی انجام می شود.

وی بیان کرد: با شیوع کرونا هر هفته کمک ها مومنانه، همراه با سایر ارگان ها شروع و از اواسط شهریورماه علاوه بر بسته های معیشتی بسته های کیف و کفش و لوازالتحریر اهدا شد.

 

 

 

وی افزود: ۳۲۵۸ پروژه در هفته بسیج افتتاح شد، که شامل ۲۳۵ مسکن مددجویان، ۹ پروژه اب رسانی، ۵ مورد احداث کامال آب کشاورزی ۳۰ مورد کمک به مساجد، ۱۰ مورد کمک به منازل محرومین، ۸۴۴ پروژه گاز رسانی، ۶۰۲ مورد احداث سرویس بهداشتی، ۷۱۵ مورد اهدای جهیزیه به مددجویان ۸۰۰ مورد کمک های مومنانه در هفته بسیچ  صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه فتح استان در پایان گفت: در ۸۴۴ مورد پروژه گاز رسانی به منازل مددجویان کمیته امدا با پیگیری سردار حزنی  انجام شد./صبح زاگرس

منتشر شده در :2020/11/24 - 03:11|شناسه خبر: 58500 291 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه